loslatendenagels bij nieuwe klant

• janet

help!!! ik heb sinds kort een nieuwe klant niets bijzonders natuurlijk alleen haar nagels wel ik heb dit nog nooit eerder gehad en vraag om tips

als ik bij haar een ni8euwe set plaats zijn ze er met 2 dagen af helemaal dus he niet gebroken het lijkt wel of ze afgestoten worden door haar natuurlijke nagels

wat moet ik hier mee heb dit nog niet eerder gehad al jullie tips zijn welkom

• natascha

Hoi Janet,

Is die klant zwanger of heeft ze problemen met haar hormonen of iets dergelijks???

Groetjes Natascha

• Bijoux

Hoi,

Gebruikt ze misschien cortico steroïden of antibiotica? dat kan ook problemen geven.

groetjes

• Esther kvk

ik heb dit ook pasgeleden bij een klant gehad, en heb er geen verklaring voor.

alles gedaan zoals bij de rest en zze kon na 2 dagen zo de hele acryllaag eraf trekken.

ook alles nagevraagd maar alles was nee.

snap er niks van.

heb de restjes eraf gehaald en helaas ging deze klant zonder nagels naar huis terug.

Esther

• Nin@

Ook ik heb dit bij een klant gehad. Zowel gel als acryl: alles viel er zo maar af. Vaak zag je ook geen restant op haar eigen nagel. Geen medicijngebruik o.i.d. Heel vervelend voor haar, want ze wilde heel graag, maar helaas, ik kon haar niet helpen…

Groet,

Nin@

• janet

ze gebruikt anti-depressiva en verder rookt erg veel en drinkt ook bejoorlijk wat alcohol

• NailsByMarlies

Dan zou ik toch denken dat het de anti depresiva is, dit verandert je hormoon huihouding heb dit gezien bij een vriendin van me, die kwam uit het niets 'n kilo of 12 aan. Misschien dat gel wel houdt, is het proberen waard natuurlijk.

suc6 Marlies

• Sabine kvk

hoi,

Heb het ook bij mijn schoonzusje. Bij haar heb ik 2 keer acryl gezet en dat kon ze er zo af peuteren, zonder moeite.

Nu 2 weken geleden gel gezet, de hele laag gel eraf!

Ik heb er geen verklaring voor. We proberen het nog 1 keer, maar denk dat het vergeefse moeite is. Bij mijn moeder houdt helemaal niets. Helaas geen nagels meer.

Ik denk dat bij jouw klant de anti-depressiva de boosdoener is, heb 2 klanten en bij hen laat de gel ook sneller los. Je nagelplaat wordt vetter.

Succes er mee!

groetjes Sabine

• henny

Hallo dames,

inderdaad wanneer de hormoonhuishouding overhoop ligt, kan het zo zijn dat er problemen ontstaan.

Kan dus ook de overgang zijn of bv stoppen met de pil.

Hierdoor gaan je hormonen ook raar doen.

Zelf heb ik die ervaring in ieder geval met het stoppen met de pil.(tenminste dat denk ik)!

Groetjes ,, henny

• sannie

Hoi meiden

ik ben zelf nagelstyliste en heb ongeveer drie jaar anti depressiva geslikt, ik had nooit problemen met gel of acryl en alles bleef zitten als een huis.

nu ben ik ongeveer een jaar ervan af en nu ligt alles er steeds af, maar zit duidelijk niet lekker in mijn vel.

het kan ook met je hormonen temaken hebben zonder dat je medicijnen slikt.

een vriendin zit niet lekker in haar vel en heeft lichamelijke klachten, ze slikt geen medicijnen en toch blijft het niet langer dan twee dagen zitten.

Ik denk dat wanneer je lichaam niet fit is, dit zowel op je haar(vaak dof en het wil niet in model zitten) en op je nagels slaat toch iets vetter??

Ik heb haar aangeboden om over een maand terug tekomen en even alles te laten rusten.

Zo ben je wel klantvriendelijk bezig en is het aan de klant om wel of niet terug tekomen.

succes meiden

groetjes sandra