wie weet het?

• Gabriella

Een vraagje aan jullie.

Hoe kan het dat mijn natuurlijke nagel altijd een beetje bol groeit, een beetje naar beneden.

Bij de ene vinger erger dan bij de ander, soms is het de ene keer ook erger als de andere keer.

Wie weet hoe dit kan.

Bedankt

• NailsByMarlies

Klinkt als een lichte vorm van haviksnagel(s), maar de meeste mensen hebben niet hellemaal rechte nagels hoor. Ik heb bijvoorbeeld 1 nagel die neigt naar n wipnagel en op mijn rechterhand zijn de nagels ietsjes breder.

Groetjes Marlies

• Gabriella

Kun je er ook iets aan doen?

Of groeit het gewoon zo, maar soms groeien ze meer naar beneden als de andere keer.

Bedankt hoor!!

• Esther kvk

je kunt hier niets aan doen, dit gebeurt gewoon in de aanleg.

je kunt hier gewoon kunstnagels opzetten hoor, met een sjabloon!

krijg je een mooi effect, een tip houdt meestal niet zo goed.

Esther

• nagelstudio Nail Extension

hoi

inderdaad..ze noemen het haviksnagels. dit zijn nagels die omlaag groeien en vaak ook wat geler en harder zijn. komen veel voor bij donkere mensen. vaak zijn het de wijsvingers! hoe te behandelen: sjabloon…bij iedere nabehandeling opnieuw inkorten en weer met sjabloon verlengen. ik heb 1 klant waar ik het om de nabehandeling maar in hoef te korten.

succes

judith

• Gabriella

Het is precies wat je zegt, de wijsvingers zijn het ergst, en heb harde beetje gelige nagels. Maar ben niet donker of zo. Vaag, zal dan toch de melkboer, nee grapje hoor!!!

Kan ik wat tegen het gelige doen, of is er iets waar je rekening mee kunt houden?

Bedankt!!

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

dat heet haviks nagel ik heb het zelf ook en het is super irritant maar niks aan te doen.

• Esther kvk

niks moeilijks aan hoor zo'n nagel om deze mooi te bewerken.

zoals ik al eerder zei, sjabloontje opzetten als hij kortgeknipt/gevijld is en dan krijg je een hele mooie nagel.

Esther