info over producten enzo

• sally

hallo allemaal,

Ik wil op mezelf beginnen als nagelstyliste, maar alvorens ik met de cursus ga starten wil ik eerst kijken of het me wel ligt en of ik het leuk vind.

Maar ik ben nog aan het zoeken welke producten ik allemaal nodig heb en welke het beste zijn zoals oa de lamp de gel enzovoorts.

Ik hoop dat iemand van jullie me op gang kan helpen en alle tips zijn welkom

alvast bedankt,

Groetjes sally

• Esther kvk

Ga eens snuffelen bij een opleidingsinstituut cq. groothandel bij jou in de buurt, die kunnen je er alles over vertellen en kun je gelijk kijken of je daar je opleiding kan doen.

Esther

• sally

Hoi Esther,

Bedankt voor je informatie, ik ga morgen meteen in de gouden gids op zoek naar eentje

groetjes sally

• sally

hallo allemaal,

ik heb inmiddels een starterkit besteld van dream nails professionel, zegt die naam iemand van jullie iets? en zo jah weten jullie of dat een goed merk is om mee te werken (ik heb inmiddels zoveel verschillende dingen gehoord dat ik het onderhand niet meer weet.

groetjes sally

• Esther kvk

waar heb je die gekocht?

en waarom niet bij een bekende groothandel met een bekend merk?

ik ken het niet nl.

Esther

• sally

Het is een duits merk,

heb het bij een duitse nagelstudio bij ons in de buurt gekocht.

Heb er vandaag witte gel bij gekocht voor de french te maken en een extra penseel ervoor. ik ga er morgen eens mee aan de slag en dan zie ik het wel, heb op internet eerst vanalles opgezocht en daar stonden goeie reacties op dus ik ben benieuwd

sally

• Esther kvk

maar je moet toch nog met de cursus starten?

hoe wil je dan nagels gaan zetten met die kit?

Esther

• sally

ja ik moet inderdaad nog starten met de cursus, maar ik wilde eerst proberen of het me wel ligt, maar daar twijfel ik inmiddels niet meer aan.

Ik ben nu aan het zoeken naar een goed opleidingsinstituut bij mij in de buurt en ben nog wat prijzen aan het vergelijken, en tegen februari wil ik gaan starten met de cursus.als het een beetje meezit misschien nog wat eerder.maar dat zie ik nog wel.Ik heb me nog wat spullen erbij gehaald bij een nagelstudio (oa witte gel, pink gel, een grovere vijl en een andere penseel) die producten zijn een stuk beter en ik moet zeggen dat het me reuze meeviel, is erg goed gelukt voor een eerste keer.

groetjes sally