inkomsten

• Linda

Hallo allemaal!

Ik overweeg een nagelstudio aan huis te beginnen, maar ik vraag me af wat je ongeveer zou kunnen verdienen met dit beroep. Als ik dit fulltime zou doen, kan ik er dan van rond komen?

Alvast bedankt voor je reactie!

• Esther kvk

als je dit fulltime doet en er een normale, redelijke prijs voor vraagt, dan heb je een leuk maandsalaris.

als het eenmaal loopt kan je altijd nog uitbreiden met behandelingen, dat is ook weer extra.

aan huis is weer een voordeel want je hebt geen huur

Esther

• Linda

bedankt voor je reactie! Misschien kun je me ook vertellen wat het ongeveer aan materiaal kost om een set nieuwe nagels te zetten?Esther kvk schreef:

>

> als je dit fulltime doet en er een normale, redelijke prijs

> voor vraagt, dan heb je een leuk maandsalaris.

> als het eenmaal loopt kan je altijd nog uitbreiden met

> behandelingen, dat is ook weer extra.

> aan huis is weer een voordeel want je hebt geen huur

>

> Esther

• Bijoux

Hoi Linda,

Als ik het goed begrijp uit jouw verhaal ben je je nog aan het oriënteren en heb je nog geen cursus gehad? Kijk anders even bij de groothandels op deze site, daar kun je de prijzen opvragen en eventueel een cursus aanvragen.

Succes

• Esther kvk

materiaalkosten verschillen heel erg, het ene produkt is duurder als het andere.

waar je ook naar moet kijken is wat de studio's om je heen vragen. dat verschilt ook nog wel eens per plaats.

dan kan je een beetje kijken of dat in je straatje ligt.

verder moet je vooral niet je uurloon vergeten. wat wil je per uur verdienen, dat komt nl. ook bij je kosten voor een nieuwe set.

als je een opleiding gaat doen, kunnen ze je hier ook vaak mee verder helpen.

vaak zit in de cursus ook een onderdeel managen enzo.

veel succes met het maken van je keuze.

groetjes Esther