Loslaten van de gel

• Nailly

Hallo ik heb een vraagje, ik hoop dat ik tips krijg van iemand.

Ik doe nu ongeveer een jaar gelnagels (heb mn cursus afgerond). Nu had ik laatst iemand waarbij de gel na een halve dag al begon los te laten van de tip.

Weet iemand hoe dit kan? Is dat alleen als de gel te dicht op de nagelriem zit of kan er ook een andere oorzaak voor zijn?

Alvast bedankt!

• Marleen

Liet de gel alleen los op de tip of op de gehele nagel? Ik neem aan de gehele nagel omdat je over de nagelriemen spreekt.

Het kan zijn dat je teveel gelbonder hebt gebruikt, dan heeft de bonder een averechtse werking, anders misschien niet goed geprept??

Ook kan het zijn dat het door het slikken van bepaalde medicijnen komt. Misschien moet je eens vragen of ze hormoonhoudende medicijnen slikt.

Misschien weet iemand anders nog een rede.

Succes.

Groetjes, Marleen

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

antidepressiva en kalmeringstabletten worden ook vaak gebruikt en vergeet of durven ze niet te zeggen.

• Nailly

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb dit nog nooit gehad en ze slikt geen medicijnen dat heb ik meteen gevraagd. Ik wist even niet wat ik ermee moest..

Ieder geval bedankt!

• Linda

Ik ben zelf ook nagelstyliste en heb dit probleem ook reen paar keer bij de hand gehad heb mijn groothandel gebeld en ghet gevraagd zij zeiden dat de klant een bepaalde vete stof aanmaakt op de nagelplaat en dat hierdoor de gel niet wil hechten hier is niets aan te doen