Schoonmaak klaar!

• Inge,Webmaster van deze pagina

Beste forumleden. De grote schoonmaak op de pagina is klaar. Degenen die hun vermelding hebben behouden voldoen aan de kwaliteitseisen. Als je geen vermelding meer hebt dan zijn daar een of meer van de volgende redenen voor: 1. Geen of ongeldig emailadres. 2. Nagelstyling is een nevenaktiviteit en geen hoofdaktiviteit (dus je verkoopt bijvoorbeeld sieraden, wimpers, extenstions, enz). 3. De site is niet meer online of onder constructie. 4. De website bevat te veel reclame, pop ups, enz. De kwaliteit van de pagina is door de grote schoonmaak naar mijn idee veel verbeterd en ik hoop dat jullie dat met mij eens zijn.

• Danielle, Bisjoe4joe

Hi Inge!

Ik heb bij je topic hieronder een vraag gesteld, en je gemaild, maar nog geen antwoord. Zou je mij misschien willen mailen?

Alvast bedankt!

Groetjes, Daan

• Esther kvk

beetje jammer, ik ben er af.

mail gestuurd maar krijg geen reactie!!!

helaas constateer ik dat er nogsteeds website's zijn, die nog minder inhoud hebben als de mijne, die er nogsteeds op staan…..

niet goed opgelet of vriendjes politiek????

wacht op antwoord…

Esther

www.bijoutifullyou.nl

Den Haag

Hoi Esther

Naar wie heb je een mail gestuurd? Ik heb niets ontvangen!

Groetjes

Inge

• Esther kvk

naar jou inge.

ik ben nl. verwijderd en dat vind ik zonder reden.

zoals ik vorige keer ook voor je heb gedaan, heb ik e.e.a. nagelopen uit mijn regio en daar zijn er bij die zo blijven staan en ik sta er net op, en wordt nu al verwijderd.

was ik het niet mee eens

Esther

Esther, ik heb geen email van je ontvangen. Wanneer en naar welk emailadres heb je dit gestuurd?

• Esther kvk

gewoon naar die beneden waar iedereen zich kan aanmelden.

maar de reden weet je nu.

Esther

Ik heb geen email van je ontvangen. Wil je dat dan nogmaals proberen?

• Esther kvk

als je het stukje hierboven leest weet je ook waar het over gaat, misschien dat jij mij dan antwoord kan geven.

Esther

• Mandy

Nou helaas is mijn link verwijderd. Zonder reden volgens mij.

Maar ik heb je gemaild en hoop dat ik er snel weer op sta.

Groetjes Mandy

www.mandysnails.nl