Ik heb het hele verhaaltje even gelezen.. en ik vind het jammer dat de schoonmaak zo ver gaat.
Ik zit niet in de nagelwereld maar heb ook wel eens een startpagina beheert. Ik was destijds medebeheerder.
Misschien is Inge ook een medebeheerder en krijgt ze regels van bovenaf, dat had ik destijds ook. Ik heb uiteindelijk door een accefietje de pagina tot me verloren, terwijl ik alle tijd er in stak. Ook omdat ik de regels die de hoofdbeheerder zelf had verzonnen te ver vond gaan en zij zelf zich NIET aan deze regels hield.
Ik weet dus hoeveel werk het is om alle pagina`s te controleren of deze het doen of niet. Dus dat meisje die dat voor jou heeft gedaan heeft daar uren werk aan gehad.
Een link terug is inderdaad geen verplichting. Natuurlijk is het een kleine moeite om er een op te zetten aangezien zij van startpagina jou als nagelstyliste aan klanten helpen omdat je link van jou er op staat.
Maar om nou sites die op een eigen webruimte draaien te verwijderen om die reden is wel ver gezocht.
Je kunt overigens met een script voorkomen dat men onder in de adresbalk ziet op welk url de site draait.
Helaas is dat voor sommigen hier te laat, maar het is ook hartstikke onbelangrijk dat dat nodig is.
Ik wil graag aan Inge vragen waarom je nou niet op de linkenpagina mag blijven staan als Nagelen niet de enige/of de hoofdactiviteit is.
Ik begrijp het nog eigszins als mensen er een klein verhaaltje over nagels bij zetten en dat dat dan alles is wat ze aangeven op de site, maar als ze er al redelijk veel over vertellen, ookal hebben ze als hoofditem de sieraden, wat maakt het dan uit?
Het is toch aan de klant om te bepalen of zij vinden dat deze nagelstyliste er voloende mee bezig is en niet jij?
Het gaat er nu niet om of je link er bij mag staan omdat je in nagels zit, maar dat jij straks gaat uitmaken wat er op die site moet komen te staan voordat iemand een link krijgt.
En dat is nu al het geval.
Vind je dat niet wat te ver gaan Inge?