Schoonmaak klaar!

• Esther kvk

Inge,Webmaster van deze pagina (—.dbsch1.nb.home.nl)

Datum: 06-12-2005 20:08

Je kunt een link aanvragen via de rubriek “diensten” op de beauty-nagelverzorging.startpagina.nl. Let hierbij het maken en aanmelden op de volgende punten:

- geen reclame, pop-ups, pop unders (bij voorkeur dus .nl of .com naam)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- goede informatie over nagelverzorging

- in ieder geval een emailadres

- duidelijke naam van je website

- bij voorkeur een link naar de beauty-nagelverzorging.startpagina.nl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Websites die nog onder contruction zijn worden meteen afgewezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Sabine

Esther kvk schreef:

>

> Inge,Webmaster van deze pagina (—.dbsch1.nb.home.nl)

> Datum: 06-12-2005 20:08

>

> Je kunt een link aanvragen via de rubriek “diensten” op de

> beauty-nagelverzorging.startpagina.nl. Let hierbij het maken en

> aanmelden op de volgende punten:

> - geen reclame, pop-ups, pop unders (bij voorkeur dus .nl of

> .com naam)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geen pop ups, hmm ja is inderdaad storend, maar bij sommige sites onvermijdelijk. Dus gratis sites vallen bij deze dus af. Wat ik niet nodig vind, want daar kunnen klanten zelf voor kiezen of ze op dit soort sites willen kijken.

maar oke kan ik ook nog inkomen, ze wil haar linkensite zo goed mogelijk draaiend hebben, en als er iets is wat stoort is het wel reclame, maar nogmaals dat kan de klant ook bepalen.

> - goede informatie over nagelverzorging mee eens

> - in ieder geval een emailadres Mee eens, en een telefoonnummer zou ook niet overbodig zijn.

> - duidelijke naam van je website hmm tja, hmm

> - bij voorkeur een link naar de

> beauty-nagelverzorging.startpagina.nl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! voorkeur, maar ik vind het ook niet anders dan logisch, een linkje terug.

> Websites die nog onder contruction zijn worden meteen

> afgewezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geef ik haar gelijk in, want dat is iets wat op haar linkensite dus niet werkt. En dat staat slordig.

• Sabine

Maar esther voldoe jij niet aan deze eisen?

• Esther kvk

zo zijn er dus nog een aantal site's die niet aan deze eisen voldoen en darbij zeg ik nogmaals, ze stelt de voorkeur aan bepaalde dingen en is dus niet vereist.

dus mag je ook iemand niet voor verwijderen.

dan moet je zeggen dat het verplicht is.

Esther

• Esther kvk

ik voldoe aan alle eisen alleen heb ik geen link terug op mijn site.

Esther

• Sabine

Maar waarom niet?

Het is niet verplicht, dat mag niet de reden zijn.

• Sabine

Ja daar ben ik het volkomen mee eens.

Maar ja weet je ze blijft de beheerder, en je kunt er weinig tegen doen. Niet dat het haar geliefd maakt, maar zij is en blijft de beheerder.

Wel lullig is het, maar laten we even kijken wat ze hier op zegt.

Want ik kan niet anders zeggen dat je site er keurig uitziet.

Als het gaat om vriendjespolitiek dan ook kun je er niks aan doen, dat heb ik destijds zelf al ondervonden. Ookal blijft het een oneerlijke strijd.

Wacht haar reactie even af, misschien heeft zij een heel ander antwoord.

Groetjes Sabine

• Inge,Webmaster van deze pagina

Hallo allemaal.

Het gaat er mij niet om of ik een geliefde beheerder ben, maar een goede beheerder. Ik stel eisen aan de kwaliteit van de links op mijn pagina om mijn bezoekers tevreden te stellen.

Van Esther heb ik helaas nog geen emailtje ontvangen waardoor we de zaken tussen ons kunnen bespreken, vandaar mijn reaktie via dit prikbord.

De site van Esther ziet er mooi en verzorgd uit. Niets mis mee dus. Qua onderwerpen (zie linkermenu) gaan er gan er 2 over nagels (Nagel info Nagel album ) en de rest vooral over sieraden (wintercollectie, accessoires, sieradenworkshop, contact/bestellen). Ik stel als voorwaarde dat de site voor het grootste gedeelte over nagels moet gaan en dat is bij haar dus niet het geval. Jammer, maar het is niet anders,

• Inge,Webmaster van deze pagina

Nog even wat aanvullende informatie over het beheren van een pagina bij Startpagina. De beheerder (en niemand anders) is bij Startpagina is verantwoordelijk voor de inhoud van de pagina. Startpagina controleert wekelijks of alle links werken. Daarnaast zijn er nog een aantal andere regels waaraan de pagina moet voldoen en die ze regelmatig controleren (bijvoorbeeld niet 2 x naar dezelfde site linken). Eigen homepages kennen vaak veel reclame en pop-ups. Als je als nagelstyliste niet eens geld wilt investeren in een professionele website, waarom zou ik dan naar jullie doorlinken? Er is een groot aanbod van websites en ik link alleen naar degene die relevant zijn voor het onderwerp van mijn pagina.

De bezoekers van mijn site willen informatie over nagels vinden. Die informatie wil ik ze geven door door te linken naar sites met goede informatie over nagels. Ik wil mijn bezoekers niet vermoeien met andere informatie waar ze in principe niet naar op zoek zijn. Wat jullie op jullie website aan informatie willen bieden aan jullie bezoekers mogen jullie helemaal zelf weten. Je kunt naast je vak als nagelstyliste ook nog andere werkzaamheden hebben en dat is prima. Voor de bezoekers van de beauty-nagelverzorging.startpagina.nl is dat niet relevant en vandaar dat ik ze dus niet doorlink.

• Esther kvk

weet je Inge, ik heb nog geen eens zin om jou opnieuw die email te sturen.

als je deze hele pagina leest weet je ook waar het over gaat en ondertussen regel ook jij het niet met een email, want antwoord geven ho maar.

nu na een hoop gediscussieer zeg je me dat ik er af ben gehaald omdat er een kopje over sieraden meer staat dan over nagels.

beetje raar dat je daar een paar maanden geleden geen moeite mee had en ik er wel op mocht. waar hebben we het in godsnaam toch over. erg zielig dus van je.

en zeg nu niet, regels zijn regels, want daar hou je je dus echt niet aan.

geliefd ben je niet nee, maar een goede beheerder dus al helemaal niet!

laat het verder maar zo, ik heb die link op deze pagina niet nodig, het ging mij er vooral om, om even te laten zien hoe er hier met de dames wordt omgegaan. oneerlijk dus.

blader als je weer eens schoonmaakkriebels hebt, eens goed rond en zet een bril op, want god wat staat er nogsteeds een rommel op zeg. je hebt niet goed opgelet meid.

ik laat het hierbij, denk dat de mede stylisten ondertussen ook wel kunnen inschatten hoe jij in elkaar steekt.

veel plezier met het beheren, of hoe je het noemt, van je site, ik hou me bij de gezelligheid met mijn collega's hier en zal stilletjes toekijken hoeveel dames er helaas weer worden teleurgesteld door jou.

Esther