Maar Inge esther voldoet toch aan de eisen, haar site gaat grotendeels over nagels, waar gaat het nou echt over?
Is er niet iets wat er tussen jou en Esther speelt dat je haar site hebt verwijderd?
Controle op niet werkende sites geeft het systeem aurtomatisch aan van startpagina. Dar heeft niemand werk aan, dat doet het systeem.
Maar goed, ik vind het als ik eerlijk ben erg ver gezocht dat de site merendeels over nagelen moet gaan.
Als iemand twee dingen erg leuk vind om te doen en er staat veel of genoeg info over nagels op, dan is het toch ook oke?
Maar ja het is zoals jij het wilt, jij bent uiteindelijk de beheerder en dus trekken sommige hier aan het kortste eind.
Jammer dat je zo kort door de bocht met de mensen om gaat die toch veel werk en energie steken in hun hobby/werk nagelen en datgene wat ze erbij doen. Het heet toch ook beauty? Daar zeg je weinig zinnigs over, behalve dat je een paar links aangeeft naar andere dochters van startpgina.
Ik ben bang dat als zij een extra site openen over bijv. sieraden dat er straks wel weer wat anders is.
Dat je wilt dat je linkenpagina goed draait daar kan ik goed inkomen. Maar dit is een beetje mierenneukerij.
Ook dat een site doorlinkt naar een homepage omdat deze op de ruimte van een eigen provider loopt (waar geen reclame op staat!) is erg ver gezocht hoor.
Wat heeft dat in godsnaam met een goed draaiende linkenpagina te maken. Wie let daar nou op als bezoeker. De url linkt er naar toe. En het werkt perfect. Dat zou betekenen dat mensen dus perse een webruimte moeten kopen van jou om op de linkenpagina te mogen blijven staan? Waarom????? Ik begrijp het best als het gaat om gratis ruimtes met veel reclames en pop ups. Maar dit??
Ik had het ook niet gepikt als mij dit zou overkomen.Sorry.
Ik neem het voor de meiden op, ik ken ze trouwens niet eens, maar kwam hier toevallig en las dit, en kan niet zo goed tegen dit soort onbenullige dingen waar een ander de dupe van is. Ik heb je eerst nog voordeel van de twijfel gegeven, maar daar ben ik nu wel van genezen.
Groetjes Sabine