Schoonmaak klaar!

• Nailodie

Juist die afzeiksfeer vind ik minder en ik snap jouw ook wel want je moet toch je standpunt duidelijk maken en tot tegenstelling van anderen hier vind ik dat je gelijk heb over het plaatsen, maar ja dat is iets tussen jullie en dat heb ik jouw persoonlijk al gemaild..

Ik vind ook dat de reacties hier op vragen van anderen erg bot zijn en er meestal meteen in de aanval gegaan word van volg een opleiding..

Dit gebeurd op het forum waar ik vaker opkom niet!

Als mensen er een idee over hebben in die geest zeggen ze gewoon niks en geven ze geen antwoord op de vragen en iedereen stelt zich voor en dus weet je of de mensen nagelstyliste of mensen in opleiding enz zijn.

ZO kan het ook dus vind ik dat dat hier ook moet kunnen!

• Sabine

Je hebt gelijk dat een ander niet voor jou moet en mag uitmaken wat jij er wel en niet op wilt.

Het is jouw startpagina. Maar zoals Nin@ ook zegt, je moet dan ook wel consequent zijn.

Dit is jouw bericht:

Ik ga binnenkort beginnen om alle websites op de beauty-nagelverzorging.startpagina.nl opnieuw bekijken en beoordelen of de kwaliteit voldoende is om de vermelding te behouden. Wat me tot nu toe opgevallen is, is dat velen van jullie op jullie website (bijvoorbeeld op de pagina “Andere interessante Links” ) geen verwijzing hebben naar bijvoorbeeld de beauty-nagelverzorging.startpagina.nl. Dat vind ik persoonlijk heel erg jammer omdat ik jullie website wel heb opgenomen. Dat levert je bezoek op, dus een linkje terug zou erg sympathiek zijn. Soms kom ik op de website niet eens een emailadres tegen en dat is natuurlijk niet echt handig als iemand contact met je op wil nemen. Verder zijn er ook een aantal websites (vaak gratis homepages) die veel reclame bevatten en die ik daarom van de pagina haal. Als je website dus opeens van de pagina verdwenen is dan weet je waarom!

Ik vind ook deze prikpagina verder een goed doel om je vragen en antwoorden te krijgen, niet zo zeer over deze onderwerpen, dat liep nu eenmaal o, verder doet het prikbord echt het werk van vrag en aabod, dus omdat er 1x een discussie niet over het nagelen gaat is het niet per definitie belachelijk.

Ook vind ik niet dat Esther en Mandy zeuren, ik vind dat zij gelilk hebben.

Ookal zijn nailodie en Inge het er niet mee eens.

Ik ben het ook eens dat een linkje terug sympathiek is, maar verder voldoen ze aan al je eisen voor een link.

Jammer.

Nou ik laat het hier verders bij, ik heb al teveel gezegd geloof ik.

Veel succes allemaal!

• Esther kvk

Mag ik hier even op reageren?

Ik heb Inge een email gestuurd waarvan zij zegt die niet gekregen te hebben.

Ik weet dat zij die wel heeft gekregen want als je een email stuurt krijg je op het eind een bevestiging dat hij is verzonden.

Dit is gebeurd voordat ik hier op het PB heb gereageerd.

Aangezien ik geen reactie kreeg, waar ik wel heel duidelijk om vroeg ben ik het hier neer gaan zetten.

Graag dus niet gelijk een conclusie van afzeiken, sfeer verpesten etc. want die zogenaamde webbeheerdster die ook jullie site beheert hier is 1 grote hypocriet wat plaatsen betreft.

En ik vond, en dus ook voor jullie, dat dat hier maar eens even duidelijk moets worden gemaakt.

Je wordt hier zonder pardon om meest vreemde redenen verwijderd en dat was mijn hele probleem.

Het komt er op neer dat dat jullie dus ook zo zou kunnen gebeuren.

Het is dus mijn bedoeling geweest om de ware Inge naar voor te brengen.

Dat het een mega topic is geweest, waarin ik bij de eerste 4 antwoorden al vroeg of inge mij per email kon antwoorden, kan ik ook niks aan doen.

zoals jullie hebben gelezen, ben ik niet de enige die reageert.

dat ik uiteindelijk geen link meer wil komt puur door de belachelijke reacties van inge. waren die er niet geweest dan had ik hier graag gestaan.

beetje jammer want mij wordt nu de bal toegerold, teriwjl inge net zo goed hier aan mee heeft gedaan.

Esther

Esther