opleidingsinstituut

• Chantal

Beste allemaal,

ik weet dat deze vraag vaker is gesteld maar …..

Het bedrijf waar ik werk is aan het reorganiseren en helaas moet ik de organisatie verlaten. Ik krijg een aanzienlijke opleidingsbudget mee en dit is voor om- of bijscholing. Graag zou ik willen kijken om mij om te scholen tot allround nagelstyliste.

Mijn vraag is welk opleidingsinstituut biedt opleidingen tot allround nagelstyliste in de omgeving Den Haag en staat goed aangeschreven. Of met welke hebben jullie goede ervaringen. Graag een opleidingsinstituut waar je je op je gemak voelt en waar vragen stellen een normale zaak is.

Zelf heb ik een cursus acrylnagels in Delft gevolgd en was daar niet echt over te spreken. Is BT in Rotterdam een optie?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Groet,

Chantal

• Patricia V (kvk)

Hai Chantal,

Ik heb mijn opleiding ook bij BT gevolgd, en ben er erg over te spreken. Een aanrader dus!

succes!

groetjes,

Patricia

• Miranda

Hallo,

Ik zou niet naar BT gaan, ik kan je de opleiding van Mey Liang erg aanraden!

Succes met je keuze en opleiding.

Groetjes Miranda

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ze maken je het iet makkelijk he!?

• natascha

Haha nee niet echt he,

Misschien is het het proberen waard om eens een opleidingsinst. te bellen in een andere omgeving en daar te vragen welke het beste bij jou in de buurt staat aangeschreven. Weet niet of je er wat aan hebt maar dit kwam ineens bij me op.

succes!

Groetjes Natascha

• Chantal

waarom niet naar BT? dat zit in de buurt….

Mey liang zit errug uit de buurt.

Gr. Chantal

• Patricia V (kvk)

Ik zou niet weten waarom BT niet. Ik heb er erg goeie ervaringen mee en heb daar een super cursus gehad! Maar ieder heeft zijn eigen mening, en dat is maar goed ook. zou zo saai worden als iedereen hetzelfde doet en vind! ;-)

groetjes

Patricia V

• sandra

he

ik ben niet bekend met bt maar ga in januari bij mey liang beginnen. mocht er komen kijken en het ziet er echt heel mooi uit hele aardige meiden. zou je wel de cursussen van nails only totaal afraden daar heb ik een cursus van gel nou echt flut. voor dat ik me keuze maakte op de opleiding bij mey te gaan doen ben ik overal gaan informeren en hoor hier echt super verhalen over. maar heb hem nog niet gedaan dus kan veder niet mee praten succes

gr sandra