zwanger?!

• Linda

Hallo allemaal!

Ik heb een voor mij erg belangrijke vraag: Ik wil erg graag een nagelstudio beginnen, maar ik zou ook erg graag in de toekomst willen proberen nog een kindje te krijgen (heb al een zoontje van bijna 2). Ik vraag me af of de materialen die je gebruikt bij het zetten van nagels schadelijk zijn voor een ongeboren kindje.

Alvast bedankt voor je reactie!

• Danielle, Bisjoe4joe

Hi Linda!

Kan heus geen kwaad! Ik ben zelf nagelstyliste, heb n kindje van 3 maanden en de hele zwangerschap gewoon genagelt! Anders moet je ff de zoekfunctie gebruiken, hier is al vaker een topic over geweest.

Suc6 met zwanger raken en met het kiezen voor dit mooie vak!

Groetjes, Daan

www.bisjoe4joe.nl

• mirjam

het zal niet echt goed zijn de lucht van acryl, maar dat is roken, drinken ongezond eten ook niet !!!

zoveel mogenlijk stofkapje op, dan gaat het prima hoor !!

zelf ondertussen 2 gezonde boy's gebaard de laatste zelfs bijna 8 pond.

succes met zwanger worden!!

groetjes mirjam

• Artistik

Ik heb ook tijdens mijn zwangerschap gewoon genageld, ook voor het stof (ik werk met gel dus voor mij niet voor de geur) een mondkapje voor, dit inhaleer je toch maar. Verder kan het geen kwaad, heb ook altijd bij mezelf nagels gezet en 2 flinke gezonde dames op de wereld gezet. Hou er dan wel rekening mee dat niet iedereen nagels kan hebben tijdens de zwangerschap ivm loslaten enz maar dat moet je dan maar ondervinden. Succes