opleiding mey liang

• Gabriella

ik ga de cursus 's avonds doen en toen zei ze als je bij een andere groep inkomt dan krijg je meer docenten.

nou ja zie wel, hoop wel dat de cursus goed is want je betaald toch 1700 euro.

hoe gaat het met jouw klanten, jij hebt zeker vaste klanten?

vind het allemaal erg spannend, de cursus zie ik niet tegenop, alleen als ik over en tijdje (eerst veel oefenen) iets voor mezelf begin daar krijg ik wel slapeloze nachten van, straks doe je het niet goed, stel je voor dat er nooit een mens komt?

moet er niet aan denken

• mirjam

haha, dat valt mee hoor.

ik heb idd vaste en terug komende klanten.

sommigen er al vanaf het eerste uur.

die zijn en blijven mij trouw.

heb 26 klanten op het moment, en aangezien ik het alleen s'avonds en do.morgen doe (1 per avond of morgen) is het precies genoeg soms eigenlijk te veel, maar ik mag niet mopperen, ik probeer de vrijdag avond meestal vrij te houden, maar dat lukt niet altijd…..

als je er je brood mee moet verdienen moet je dit aantal al gauw per week!! hebben…….

mirjam

• Gabriella

Nou dan doe je het toch heel goed.

als je zou willen zou je dus meer kunnen werken.

hoef mijn brood er niet mee te verdienen, dus hoop dat ik het zo krijg als jij hebt.

het moet wel leuk blijven en mijn zoontje is het belangrijkst.

zou ik t.z.t. dingen aan je mogen vragen want je moet een uv lamp kopen nu kijk ik een beetje op internet en er zijn veel verschillende en je komt er niet meer uit.

dan hoor ik ze over een tafel met afzuiging enz. de 1 bestelt het superde luxe de ander zegt een tafel van ikea is goed.

aangezien jij ervaring hebt en waarschijnlijk ook een nuchtere groningse bent stel ik jouw mening erg op prijs

• mirjam

tuurlijk, ik weet ook niet altijd alles hoor ,maar je kan altijd mailen.

je mag ook bellen , je mag ook koffie komen drinken, en dan kunnen we nader kennis maken, lijkt me leuk..

mirjam

• Gabriella

lijkt me hartstikke leuk, maar kan alleen overdag want ben doordeweek alleen met mijn zoontje

• mirjam

geen probleem dat ‘probleem ’ heb ik ook.

overdag is voor mijn jongens, en s' avonds de nagelstudio..

weet niet of je mijn e- mail adres ondertussen hebt ontdekt op mijn super web-site……….

haha geintjuh,

hier issie

s.vander.laan@hetnet.nl

mirjam

• Gabriella

aardig van je, je hoort me snel, moet zo mijn zoontje ophalen van school

groetjes

• mirjam

ok ik ook, hoihoi, tot mails

mirjam

• La Nail

Hoi hoi,

Je hoeft geen uv lamp te kopen als je de opleiding in musselkanaal doet, die zit bij het pakket in, enne……. anna valt best mee.

Ze heeft er wel kaas van gegeten en je leert het wel oke, dat is m.i. beter dan aardig doen en vervolgens erachter komen dat je het niet goed hebt geleerd.

Ina