Ikzelf zit in het haarwereldje en kom ook zulke dingen geregeld tegen.
Zowel goed als slechte kwaliteit voor een superlage prijs.
Vaak zijn het beginnelingen en moeten nog een klantenkring opbouwen.
En dus denken ze, ik ga vet laag met de prijs, zodat ik veel klantjes trek.
Soms werkt dat ook zo. Maar dan gaat het vooral om mensen die dus nog nooit nagels hebben gehad en denken oh gaaf dat wil ik ook voor dat geld. En kijken niet of het er echt mooi uitzien, omdat ze geen vergelijking hbben gehad, op foto`s ziet het er soms mooi uit, maar soms is het op een foo ook slecht te zien.
Deze meiden die zo goedkoop hun product aanbieden worden of in de loop der tijd meer ervaren, en gaan dan ook vanzelf wat hoger met hun prijs zitten, maar veelal houden ze het ook niet lang vol.
Die denken jaaaa dat is een gat in de markt dat ga ik doen, maar omdat anderen ook wel zien hoe slecht het er uit ziet vallen deze dames met dit soort prijzen vanzelf af.
Die trekken zich langzaam maar zeker terug.
Wat is dan een goede prijs zul je zeggen.
Een goed prijs is niet te laag, aangezien mensen dan kritisch kijken of het er dan nog wel netjes uitziet voor dat geld, want je gaat zeker te weten vraagtekens zetten bij een lage prijs.
Bij een te hoge prijs gaan de mensen ook denken, dat is te duur dan kan ik net zo goed naar een goedkopere goeie gaan zoeken.
Dus een middenweg is het beste.
Niet te duur en niet te goedkoop.
Maak je geen zorgen dit meisje zal vanzelf merken dat ze er geen positieve mond op mond reclame van overhoud dus dat haakt vanzelf af.
Groetjes Sabine