Hier gaan mijn nekhaartjes van overeind staan!!

• Danielle, Bisjoe4joe

Eigenlijk zinloos deze topic want we weten allemaal dat dit nog steeds erg veel voorkomt en dat het helaas niet te stoppen is maar toch…..

Kijk eens hoe mooi wat ik net tijdens t zoeken naar naamlabeltjes voor mijn sieraadjes tegen kwam:

http://www.marktplaza.nl/acrylnagels-1481359.php

Whaaaaahahahahahaaaa! Mooi he? En dat voor maar 20 euries! “Als u geluk heeft vijl ik uw eigen nagels aan gort en krijgt u een schimmel kado!” Dat zou een leuke tekst zijn bij deze advertentie!

ZUCHT ZUCHT ZUCHT!!!

Groetjes, Daan

• mirjam

dat ziet er toch niet uit??????

dat lijkt nergens op.

maar dat kom je met meer dingen wel tegen,zelf doe ik er herbalife bij, kijk daar maar eens onder….niet normaal,sommige dingen ver onder de verkoopprijs…..

groetjes mirjam

• mirjam

p.s. soms zelfs ver onder de inkoop prijs…

Mirjam

• Bijoux

Hoi,

Ik denk niet dat het om de prijs gaat maar om de kwaliteit. Ik ben op deze site en op het forum van nagelstylistes deze prijs wel eens tegen gekomen. En op die site staan er ook vaak foto,s bij en die zien er hartstikke goed uit. Mijn vraag aan jullie is; wat vinden jullie dan een “rechtvaardige prijs”.

Groetjes

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

wat is dat roze dan op de randjes??

• Sabine

Ikzelf zit in het haarwereldje en kom ook zulke dingen geregeld tegen.

Zowel goed als slechte kwaliteit voor een superlage prijs.

Vaak zijn het beginnelingen en moeten nog een klantenkring opbouwen.

En dus denken ze, ik ga vet laag met de prijs, zodat ik veel klantjes trek.

Soms werkt dat ook zo. Maar dan gaat het vooral om mensen die dus nog nooit nagels hebben gehad en denken oh gaaf dat wil ik ook voor dat geld. En kijken niet of het er echt mooi uitzien, omdat ze geen vergelijking hbben gehad, op foto`s ziet het er soms mooi uit, maar soms is het op een foo ook slecht te zien.

Deze meiden die zo goedkoop hun product aanbieden worden of in de loop der tijd meer ervaren, en gaan dan ook vanzelf wat hoger met hun prijs zitten, maar veelal houden ze het ook niet lang vol.

Die denken jaaaa dat is een gat in de markt dat ga ik doen, maar omdat anderen ook wel zien hoe slecht het er uit ziet vallen deze dames met dit soort prijzen vanzelf af.

Die trekken zich langzaam maar zeker terug.

Wat is dan een goede prijs zul je zeggen.

Een goed prijs is niet te laag, aangezien mensen dan kritisch kijken of het er dan nog wel netjes uitziet voor dat geld, want je gaat zeker te weten vraagtekens zetten bij een lage prijs.

Bij een te hoge prijs gaan de mensen ook denken, dat is te duur dan kan ik net zo goed naar een goedkopere goeie gaan zoeken.

Dus een middenweg is het beste.

Niet te duur en niet te goedkoop.

Maak je geen zorgen dit meisje zal vanzelf merken dat ze er geen positieve mond op mond reclame van overhoud dus dat haakt vanzelf af.

Groetjes Sabine

• mirjam

tussen de 45 en 55 euro is een heel redelijk bedrag.

toen ik net begon zaten we nog in de guldens, en toen was het allemaal veel duurder, toen vroeg je voor een nieuwe set al gauw 125 tot 150 gulden !!!!

er zijn ondertussen erg veel stylistes bij gekomen en dat maakt dat de prijzen erg naar beneden zijn gegaan…

heb zelf 2 soorten acryl. de stinker en de reukloze de reukloze is sneller klaar en daar vraag ik minder voor, v.a. 1 januari 34,50, ben er 1 uur mee bezig. dan zitten ze er op !!!

(koffie pauze er niet bij getelt)

andere set kost v.a. 55 euro, daar zit ik 1 uur en 45 minuten bij…(excl.koffie)

groetjes mirjam

• Bijoux

Hoi,

Ik denk dat de plaats waar je woont ook een heleboel met je prijs te maken heeft. Als je net als ik in een dorp woont waar iedereen gemiddeld 37,50 vraagt voor een set acryl nagels, je zelf niet gauw 45 of 50 euro gaat vragen.

Zo ken ik een andere nagelstyliste, die onwijs mooie nagels maakt, cursus naar cursus heeft gevolgd, de mooiste nailart maakt maar de prijs vraagt die bij door andere stylistes bij haar in de omgeving gehanteerd worden. Meer proberen kan altijd maar als je dan merkt dat ze toch liever naar een ander gaan omdat die goedkoper is en ook mooie nagels maakt…tja dan heb je vaak geen keus. Beetje zonde dan ook van de investering als je er geen klant aan over houd.

Ik ben het er mee eens dat de nagels op de foto hier boven aan in de topic niet mooi zijn, maar dat wil niet zeggen dat alle nagels van 20 euro er zo uit zien.

Groetjes

• mirjam

hoi , je hebt gelijk, de prijs hangt idd af van waar je woont.

mijn prijzen gaan ook vanaf 32,50.

ik ben er gemiddeld 1 uur en 15 min. mee bezig, dus dan krijg ik royaal betaald per uur.

daar komt nog bij dat mijn man de hoofd kost winner is, en ik doe het erbij voor de extraatjes .

als de kids naar de basis school zijn in de toekomst, dan ga ik overdag meer nagelen,.(..kan mijn man thuis blijven..hahaha geintjuh)

mirjam

• Nailodie

Ja kijk zo kan het ook haha ik hoop dat dat roze/rode nail-art is anders is t wel heel erg!!

Ik zelf ben 1 van de goedkoopste in Almere, vraag nu nog 25 euro en dan vanaf 1 januari 27,50.

Doe ong 2 uur over een nieuwe set en over bijvullen (incl kletsen en koffie).

Heb alleen maar tevreden klantjes en nog een hele berg vaste klantjes ook.

Ik geniet ervan.. Mijn fotos staan op voor en door nagelstylistes, van mijn eerste setten en de rest komt binnekort op mijn website die door een goede designer gemaakt is en waarbij ik hem zelf kan beheren..

Ik heb een kvk-nummer en doe het naast mijn normale baan en het bevalt me super zo! Het is zo verslavend!

Heb al een aantal nail-art certificaten en blijf ermee bezig wat super!

En in Januari Manicure-opleiding bij Mey-liang helemaal top!

Haal t geld er alleen niet supersnel uit moet een setje meer zetten dan de meeste maar ja maakt mij niet uit..

Groetjes,

Elodie

www.nailodie.nl