Hier gaan mijn nekhaartjes van overeind staan!!

• apie

Gossammeh!! Dat ziet er toch niet uit?!? En ze is er nog trots op ook; anders maakt ze er geen foto's van, toch? Pff. Maar inderdaad, prijs wil niet altijd wat zeggen hoor. Ik doe het in Amersfoort en daar liggen de prijzen behoorlijk hoog, namelijk rond € 70, - voor een nieuw setje. Ik vind dat echt belachelijk. Ik vraag voor een nieuw setje € 42,- en opvullen vanaf € 26,-. En ik durf echt te zeggen dat die duurdere setjes niet beter zijn dan die van mij. Ik krijg soms nieuwe klantjes met nagels van zo'n dure nagelstudio, nou dat ziet er soms net zo beroerd uit als op de foto hoor! En dan kan ik het gaan opknappen. Niet dat ik dat doe hoor. Ze moeten bij mij gewoon met een schone lei beginnen, dus een nieuw setje van mij. En dan zien ze pas echt verschil. Ik zeg ook altijd: Mijn meest tevreden klantjes zijn klanten die eerst ergens anders kwamen. Die hebben vergelijkingsmateriaal.

• Danielle, Bisjoe4joe

Meiden, t gaat hier ook niet over de prijs, daar heb ik t niet over…. Maar die monstertjes aan haar vingers zijn niet om aan te zien toch?

Over de prijs… Dat blijft n moeilijk onderwerp. Dat ligt idd aan waar je in Nederland zit. Toen ik van Leiden naar Limburg verhuisde schrok ik ook wel…. Ik ben 5 euro gezakt in prijs, was nog steeds de duurste maar kreeg toch mijn klanten wel door de kwaliteit die ik leverde. Dan krijg je ook weer dat klanten in een mooi ingerichte studio of ruimte aan huis meer betalen dan aan de keukentafel lijkt mij (Of zelfs strijkplank heb ik wel ns gezien! Hihi) Maar daar gaat t hier niet om….

Ik zou me mijn ogen uit mijn kop schamen als ik mijn klanten met dit prutswerk de deur uit moest sturen… Wat verwacht ze? Een grote klantenkring? Hihi! Ben wel ns benieuwd hoe dit sort nagels eruit zien na 3 weken…….. Whaaaahaaaahaaa!

Anyway, tis om te grienen!

Groetjes, Daan

O en ps: Ben bang dat t geen rode/roze french is, maar kapotte weggevijlde nagelbedjes….

• apie

Ja, ik snap wat je bedoelt hoor! Het ziet er echt vreselijk uit! Die nagels redden niet eens 3 weken.. Hihihi

• natascha

Hallo allemaal,

Tja denk ook niet dat die rose randjes nail-art is, op alle foto's hebben ze dat! En aan de kleur van de ondergrond te zien zijn het niet dezelfde mensen (nagels zien er bij iedereen het zelfde uit daarzo hihi) Het is zoals Danielle heel grappig aangeeft!

Groetjes Natascha

• NailsByMarlies

Ik kwam er ook eentje tegen op marktplaats, hier is de verhouding totaal zoek…. wat vrije rand…. wat is dat kan je dat eten? Ja nagelbijters wel :-D

http://koopjes.marktplaats.nl/kleding_en_schoenen/uiterlijke_verzorging/14230786.html?return=eJwlykEKwyAQheG7BJKlVrNTpLQ3GVqp4lSHzECSlt69hqz%2Bj8cDZ9w3u4tnZ6x1A0dYHsknEXJal0axqjcsRQgBhFVFfV4UJbpuGMz05FDWcb5VeEVk2TGzxHG%2BS%2Buj6UDp%2BGQ6uHUe3c82zh12omAG%2F%2FsDHpYtgQ%3D%3D&df=1#photo

Sorry voor de lange link maar foto's kopieren mag niet meer op marktplaats.

(hoop dat ie het doet)

Hier gaan mn haren ook van overeind staan..

Groetjes Marlies

• Sabine

Maar ik als leek zie niks aan de laatste foto die nailsbymarlies doorgaf. De foto is onduidelijk en daardoor ziet het er voor iemand die er niet in thuis is (ik dus) netjes uit.

Klinkt misschien stom, maar ik als leek zie er echt niks aan. Blanke nageltjes met bloemetjes. Het enige als ik goed kijk, zijn de nagelriemen wat geirriteerd/rood

Du dat is wat ik bedoelde, een leek die nog nooit nagels heeft gehad of die het niet goed op de onduidelike foto`s zet denk , mwah helemaal niet gek voor 25,-

Heel vervelend is dat…

• NailsByMarlies

Nou Sabine als je naar de verhouding kijkt van het nagelbed en de vrije rand, dan is die toch niet zo geweldig als je t mij vraagt.

De klant heeft al niet zo'n groot nagelbed en dat laat je zo nog kleiner lijken, meen dat iedereen dit toch wel anders heeft leren doen op de cursus.

Ik zou er niet erg happy mee zijn.

• Deco nagelstudio

Volgens mij zijn dit ook nog gewoon airbrushtips en ze heeft de natuurlijke nagel ook helemaal niet ingekort het ziet er niet echt mooi en af uit.

• Anja loveyournails.nl

haha erg charmant die nicotineplek op,haar vingers !

Dat heeft natuurlijk niks met de kwaliteiten van de nagelstyliste te maken die spreekt al voor zich door de verhoudingen.

• h

Hoi,

Ik vraag mij af waarom jullie zo vaak anderen moeten afzeiken hier !

Mij persoonlijk intereseert het mij niet hoe een ander zijn werk doet, het gaat erom wat ik ervan maak.

Ook heb ik daar gelukkig helemaal geen tijd voor, om marktplaats af te struinen voor dit soort ongein.

Ik zou zeggen maak hier een goed voornemen van voor het jaar 2006, let op je eigen , dan heb je genoeg te doen denk ik!!

Marlies, helemaal van jou als beginnende styliste vindt ik het heel erg dat je , je altijd zo laat gaan!

Groetjes