Hier gaan mijn nekhaartjes van overeind staan!!

• Bijoux

Hoi,

Ik ben het helemaal met H eens. Vind het zonde van de tijd die hier aan besteed word. Lekker belangrijk om foute fotoos op te speuren via de marktplaats. En….waar halen jullie in deze drukke kersttijd de tijd vandaan. Stuur een mail aan de adverteerder van deze nagels met jullie ongezoute mening. Al die roddel en achterklap en reacties zoals op de topic Gelnagels. Vind het echt jammer dat er telkens weer zo gereageerd moet worden.

• NailsByMarlies

Dat mag je best vinden hoor, maar ik kom in ieder geval eerlijk voor mijn mening uit, en niet onder een pseudoniem als de letter H aan mijn berichtje te koppelen, kijk als je dan toch ongezouten je mening wilt geven doe dat dan onder je eigen naam waaronder iedereen je herkent… als je dan toch zo nodig commentaar meent te moeten geven.

En dit is niet afzeikend bedoelt we laten alleen zien wat je, af en toe ergens tegenkomt dat ik het beste kan beschrijven als “wan-praktijken”

Dit word dan ook op meerdere forums gedaan, waaonder ook deze.

Ik voel me nergens schuldig aan, en ja ik kijk af en toe op internet maar jij blijkbaar ook, want jij vind ook de tijd om hierop te reageren.

Groetjes Marlies

• NailsByMarlies

Ooh ja en het pseudoniem is nogal eenvoudig te achterhalen hoor…. je kan dus net zo goed onder je eigen inlog gegevens reageren….

Want met nagels heb ik dan nog niet zo'n lange ervaring, maar met computers en internet ben ik groot gebracht .

• Sabine

Ja maar zo zie je maar, ik zie dat soort dingen dus niet omdat ik er niet in thuis ben.

Ik vind de foto ook superonduidelijk.

Ik kan ook niet zien of het lelijk of mooi is. Het ziet er wel aardig uit (voor een leek als ik)

Maar net wat ik zeg, als je er geen verstand van hebt..

Maar ik zou zelf als klant meer en duidelijkere foto`s willen zien.

Dat is het mooie van internet. Je kunt wat kritischer zijn,omdat je meer kunt vinden en de keuze ook groter is.

• Helga

Goedemorgen Marlies,

Hahaha, waar jij je al niet druk om maakt.

Ik heb dat andere op de andere pc geschreven en in vlug alleen h getypt,

maar je mag gerust weten dat ik het geschreven heb hoor.

Dat hoef je dus niet uit te gaan zoeken!!!

Helga