web-site

• mirjam

wie weet er een goede en betaalbare web-site, en ook nog een die zelf te beheren is??

ben nu bij hetnet en die is gratis. maar ben al een tijdje op zoek naar iemand die weet hoe het allemaal moet..ik wil een proff. uitstraling, maar die heb ik nu niet echt… heb wat sites vergeleken, maar ik lijk nu wel zo'n keukentafel miep…..

groetjes mirjam

www.mirjamsnagelstudio.nl

• Sabine

Hallo Mirjam, ik wil je wel helpen.

Kijk even op mijn site: www.haarcreaties.com

En nog in de maak (nieuwe site) http://www.dread-it.nl/nieuwe_pagina_2.htm

of de oude: www.dread-it.nl

Je kunt hem zo krijgen zoals jij wilt, mooi strak, of speels, chique etc.

Ik doe het niet gratis uiteraard, er zit dagen werk in, en ik leg ook voor je uit hoe je hem bij kunt houden.

Je krijgt wel een unieke site.

Ik hoor het wel als je interesse hebt.

• mirjam

ff nog gauw reageren voordat ik mijn zoon uit school haal.

ik had jouw web-site gisteravond nog gezien via een link bij een nagel site van iemand.

weet zo ff niet meer bij wie, maar ik vind hem erg leuk.

zou wel meer info daarover willen, en een kosten plaatje natuurlijk.

hou er ff rekening mee…ik woon in het noord-oosten van groningen..zijn zuinige mensen hoor..hahahaha

mirjam

• mirjam

het kwartje is gevallen…bij daan heb ik je gezien….

en zij staat op je vernieuwde site…heel mooi

mirjam

• Nailodie

Kijk op mijn website..

Daar staat bij de link een site van flashmandesigns..

ALs je hun mailt en zegt wat je uit wilt geven kan hij je de mogelijkheden geven..

Het is in principe zo klaar en ik kan het heel zelf bijhouden, er zit namelijk een systeem bij wat je alleen maar in moet vullen, nou was ik blond(bruine verf helpt me nu) maar dit was echt SUPER makkelijk en je hoeft maar 1 keer geld uit te geven verder niet meer!

En heb ook nog visitekaartjes, afsprakenkaartjes en kadobonnen in mijn huisstijl..

Als je meer wilt weten just ask!

Groetjes,

Elodie

• Sabine

Dank je wel Mirjam, Ik weet niet hoeveel je er voor over hebt, maar je krijgt een pofessionele website voor 100,-

Het lijkt veel geld, maar het is wel een visitekaartje.

Ik vind 100,- niet veel geld als je je bedenkt dat ik met de site zelf al dagen mee bezig ben, en daarnaast ook alle overleg heen en weer en voorbeelden die veelal aangepast zullen worden aan jouw wensen aan tijd in zit.

Ik heb de site van Danielle ook gemaakt, en ik heb wel 4 of 5 layouts gemaakt en weken heen en weer gemaild etc voor hij naar haar zin was.

Het is ook geen standaard doorsnee site die je hiervoor krijgt, maar echt handwerk.

Kijk gewoon even rond wat je wilt, er zullen vast meer opties op je af komen, en daaruit kun je vrij een keuze maken.

Als je intersse hebt hoor ik het wel, dan kun je me bellen en overleggen we wat je wilt en wat er mogelijk is.

Groetjes Sabine

• mirjam

sjow, daar ben ik weer.

1 kindje op bed en de andere heeeeeel verantwoord voor de t.v……….

maarruh, Sabine het lijkt mij wel wat.

kan dat via hetnet ,daar waar ik nu bij ben of heeft dat allemaal niets met elkaar te maken??

ik betaal voor mijn web site domeinnaam elke maand 3 euro nog wat aan hetnet, t is niet veel,maar dat is ook te zien aan mijn paginaatje.

mirjam

• mirjam

ik stuur je wel ff een mailtje. dat werkt beter denk ik ..

mirjam

• Danielle, Bisjoe4joe

Sabien maakt supermooie websites! En ze is geduldig… Whaaahaahaa! Kijk maar op de mijne: www.bisjoe4joe.nl

Doei!

Groetjes, Daan

• Sabine

Nou haha met jou ben ik heeeeel erg geduldig geweest hahahahahahaha

Maar hij is wel geworden zoals jij leuk vind en wat jij wilde.Krullettertjes en veel kleur!

Ik heb de mijne net afgemaakt dus die staat nu ook online.

En met Mirjam heb ik al contat gehad.

Groetjes!