meer over

• gast

Nagels, ik bedoel dan de theorie, tegen wat voor ziektes kun je aanlopen, hoe zien ze eruit? We hebben wel Theorie gehad maar persoonlijk vond ik het te sumier. Iemand nog een tip over en goeie website of een goed boek? Wil er eigenlijk meer induiken, zodat je klanten goed advies kunt geven en ook je kennis kunt laten tellen in de behandeling, ik doel niet op diagnose stellen etc. dat laat ik wel aan de huisarts of dermatoloog over. maar gewoon meer weten. Ook dingen zoals handmassage, verzorging van de handen, natuurlijke nagels, welke producten etc.

Alvast bedankt voor jullie input!

• mirjam

neem abonnement op prof-nail.

Dat is heel leerzaam.

Mirjam

• mirjam

p.s.

je kan ook diverse sites van stylistes aflopen.

heb vanmiddag toevallig een hele poos op die van daniella gespit, die is erg leuk.

www.bisjoe4joe.nl neem maar eens een kijkje

mirjam

• Sabine kvk

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar Janneke Griffioen is erg uitgebreid met lessen in anatomie/pathologie. Heel leerzaam, met veel plaatjes en uitleg over nagelziektes e.d.

Succes ermee. groetjes Sabine

• Rieneke (in opleiding)

Hoi,

Ik sluit me helemaal aan bij Sabine (he sabien)

Janneke is een prof op het gebied van de Pathologie/Anatomie.

Zij geeft deze modules ook los.

Informeer ernaar, dat is echt een aanrader.

Zij geeft les bij meerdere opleidingen in nederland.

Succes, groetjes Rieneke

• Sabine kvk

Heeee Rieneke,

Jij ook weer hier! Zou je dat “in opleiding” niet weg halen…je bent toch allang geslaagd joh! hahaha..

Maar we zijn het er in ieder geval over eens: Janneke Griffioen Opleidingen, ze komt in ieder geval uit Maarssen “gast” .

Misschien heb je aan 1 dag les al voldoende, nogmaals succes.

groetjes Sabine