gelnagels

• Gerda

Hoi,

na het zetten van die nagels, hoort het dat er bobbels moeten zijn op het nagelbed. Of aan de zijkant. Of moest dat weggevijld worden. En hoort het dat het stukje mag zien waar de nagel is aangebracht dus voor de nagelriem een verdikking.

Groetjes

• mirjam

?????????????????

• guest

???? me too!

• mirjam

hahaha, je blijft lachen niet waar??

• guest

Tja, need we say more…hahahaha…

• mirjam

Ik geloof het niet…..

Maar zo hebben we ook nog eens lol, of niet dan??

Het leven is al zo serieus.

• guest

Ja zo is het maar net! hihihi… kunnen we dit niet aangeven als SPAM…hahahaha Doet gewoon pijn aan mijn ogen, maar nu zal ik maar stoppen want hier is het forum niet voor bedoelt! Maar goed we kunnen er gelukki nog om lachen… bijna om te huilen…

• Danielle, Bisjoe4joe

Denk dat Gerda haar nagels heeft laten doen bij die een van Marktplaats.nl! :-)

Maarre Gerda, als je er vanuit gaat dat kunstnagels even natuurlijk horen te ogen als natuurlijke nagels kun je zelf t antwoord op je vraag wel bedenken… Even de boel laten oplappen bij n goeie dus!!

Groetjes, Daan

• Gerda

nou idd lachen he met mij.

wist niet dat het zo grappig was als je belazerd word. Blijkbaar een humor van een NAGELSTYLISTE.

Ik heb er @!#$ 55 euro voor moeten betalen en in een salon, dus schoonheidssalon/kapperszaak bij mij in de buurt. En niet via MARKTPLAATS.

Ik dacht ik vragen hier of dat wel goed is zo of dat wel hoort, maar je wordt hier niet serieus genomen.

Ik weet het antwoord, ga morgen maar weer terug.

• yvon KvK

Hoi Gerda

Dit is dus helemaal niet grappig! Het kwam alleen bij vele over alsof je zelf had zitten knutselen. Jeetje meid dit is balen, ik zou zeker terug gaan naar je nagelstyliste. Succes.

groetjes Yvon