gelnagels

• mirjam

excuses ook van mij…..

oeps, het kwam echt over alsof je zelf bezig was geweest, dat tref je namelijk ook vaak aan, nogmaals sorry, het was niet de bedoeling om je belachelijk te maken

mirjam

• natascha

Nou Gerda ga gerust snel terug want dit klinkt nergens naar! En dat voor € 55,00 dan mag je wel iets verwachten zonder racebaan.

Succes ermee meid!

Groetjes Natascha

• Danielle, Bisjoe4joe

Hi Gerda!

Niet zo fel reageren meis… Zo was t echt niet beoeld! Was een grapje…. Sorry als het niet zo overkwam! Je hebt ook 0 uitleg gegeven, dus niemand hier kan natuurlijk ruiken waar je bent geweest of wat er aan de hand is toch? Anyway…. Lees de topic over de nekhaartjes hieronder en je weet waar t over ging… Suc6 in ieder geval met je nageltjes!

Groetjes, Danielle

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

uhhh nee, nee nee.

moet netjes aansluiten en glad zijn.

Maar nu een vraag aan jou!

als ik naar de kapper ga horren er dan happen in mijn haar te zitten, de uitgroei vergeten en te blond uitgevallen highlights????

hihi

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

……….. Dan ga je toch ook terug?! waarom nu niet.

• guest

ook mijn excuses, het leek op een verhaal zoals je zoveel ziet… van die doehetzelfers, die de klus half afleveren en zelf wat in elkaar brouwen, de reactie was misschien niet terecht maar je haalt het zo niet uit je verhaal, dat je klant was en ten nadele bent getroffen, nogmaals sorry en zeker je geld terug vragen of haar alles laten herstellen (als je dat nog durft?ik niet…) Ik zou op zoek gaan naar een andere… suc6 en zorg er in elk geval dat ze niet te veel op je nagel(echte nagel) gaat zitten vijlen!!!!

• Danielle, Bisjoe4joe

Whaaaahaahaa! Silvia! Lees t nu pas, maar inderdaad, goed voorbeeld! Het hoort dus niet nee….

Groetjes, Daan

• NailsByMarlies

Goh Gerda wat vervelend dat dit jou ervaring is met de nagelstyliste en dat je dat een hoop geld gekost heeft.

Zoals iedereen voor me al heeft gemeld hoort dat dus niet, en inderdaad ik zou net als hun terug gaan ermee.

Laat je ons horen wat de afloop was van het verhaal? Want in verwacht en hoop toch wel dat deze styliste de problemen voor je op zal lossen.

Want laten we elkaar geen mietje noemen € 55,- is veel geld voor een setje nagels dat niet aan je verwachtingen voldoet.

Groetjes Marlies