naturel nagel met sjablonen

• kelly

Hoi iedereen

Ik heb tijdens mijn opleiding geleerd om gelnagels aan te brengen met sjablonen (en tips natuurlijk). Maar hoe maak je een naturel (doorzichtig eigenlijk) nagel met sjablonen? Of kan je er alleen french meedoen?

Ik hoop dat er iemand mij kan helpen.

• Danielle, Bisjoe4joe

Hi Kelly,

Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt… Je werkt of met sjablonen, of met tips….

Verder maak je de naturel nagels net als french nagels, maar dan zonder wit dus daar zit geen verschil in hoor! Als je ze naturel laat krijg je doorzichtige nagels die je dan supermooi kunt versieren met allerlei soorten nailart! Weet je wat voor jou misschien wel leuk is, een abonnement op de Profnail. Daar staan altijd leuke voorbeelden en uitleg in. Of anders natuurlijk even contact opnemen met je opleiding..

Groetjes, Daan

• gast

Bedankt voor de reactie

Dat is het juist moet je dan de zogezegde witte rand dan in clear doen of doe je gelijk ook het nagelbed in clear?

Mja heb een nog maar pas een abbonnement genomen op de profnail dus nog ff wachten.

• Danielle, Bisjoe4joe

Hi Kelly,

Ik denk dat je even contact op moet nemen met je opleiding… Het is allemaal niet lezend te leren meis. Daar kun je ook na je opleiding altijd terecht voor vragen hoor.

Suc6 ermee!

Groetjes, Daan