ik wilde even vragen of het voor kan komen dat acrylnagels kunnen afbreken van je eigen nagels?????
en heeft water invloed op acrylnagels??? dat het sneller los kan laten???
alvast bedankt.
is het afbreken, of gewoon loslaten? Water heeft zeker wel een invloed op de nagels, mijn klanten adviseer ik om zeker 1 dag niet met hun handen in het water te zitten (voornamelijk kapsters) Verder veel met handschoenen aan doen wat water betreft. Ik werk voornamelijk alleen met gel, maar wat water betreft zit daar (volgens mij) geen verschil in. Succes
Ik weet niet of je hier op doelt maar sommige mensen hebben last van een nogal vochtige huid/nagels.
Die mensen komen vaak al binnen met klamme handen terwijl het niet extreem warm is, je hebt ook kapsters die veel in het water zitten met hun handen, en dit heeft wel gevolgen voor hoe je dit als styliste aan moet gaan pakken. Of je nu met gel of acryl werkt maakt daarin geen verschil.
Maar als bedoelt dat als je gaat zwemmen dat daardoor je nagels sneller zullen los raken… ik hebt het nog niet meegemaakt.
En ja je acryl nagels kunnen afbreken als gevolg van je eigen nagels, als bv een wipnagel hebt kan het zijn dat als je eigen nagel groeit hij de acryl nagel eraf gaat duwen, je vrije rand groeit dan namelijk omhoog en niet recht vooruit.
Suc6 ik hoop dat je er iets mee kan.
Groetjes Marlies
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?