acrylnagels

• esmee

ik wilde even vragen of het voor kan komen dat acrylnagels kunnen afbreken van je eigen nagels?????

en heeft water invloed op acrylnagels??? dat het sneller los kan laten???

alvast bedankt.

• Artistik

is het afbreken, of gewoon loslaten? Water heeft zeker wel een invloed op de nagels, mijn klanten adviseer ik om zeker 1 dag niet met hun handen in het water te zitten (voornamelijk kapsters) Verder veel met handschoenen aan doen wat water betreft. Ik werk voornamelijk alleen met gel, maar wat water betreft zit daar (volgens mij) geen verschil in. Succes

• esmee

nou het is nog niet zover maar ben er altijd bang voor.

• NailsByMarlies

Ik weet niet of je hier op doelt maar sommige mensen hebben last van een nogal vochtige huid/nagels.

Die mensen komen vaak al binnen met klamme handen terwijl het niet extreem warm is, je hebt ook kapsters die veel in het water zitten met hun handen, en dit heeft wel gevolgen voor hoe je dit als styliste aan moet gaan pakken. Of je nu met gel of acryl werkt maakt daarin geen verschil.

Maar als bedoelt dat als je gaat zwemmen dat daardoor je nagels sneller zullen los raken… ik hebt het nog niet meegemaakt.

En ja je acryl nagels kunnen afbreken als gevolg van je eigen nagels, als bv een wipnagel hebt kan het zijn dat als je eigen nagel groeit hij de acryl nagel eraf gaat duwen, je vrije rand groeit dan namelijk omhoog en niet recht vooruit.

Suc6 ik hoop dat je er iets mee kan.

Groetjes Marlies

• La Nail

Hoi,

Zelf ben ik ook zwemonderwijzer, en sta 30 uur pw in het water, en ik heb nergens last van. Had altijd gel, en heb nu een expiriment met acryl om te kijken hoe het houdt. Nergens last van! maar goed, ik zet ze natuurlijk ook zelf:)))))

Ina

• mirjam

tja, dat kan dus ook gewoon…

als de mensen maar niet pulken, dat is vaak de oorzaak…

soms hebben mensen wel lucht, maar ik adviseer ze dan om mij gewoon te bellen , dan kan ik er ff naar kijken…maar 9 van de 10 keer gaat het goed.

groetjes

mirjam

• esmee

nou ik zit niet veel in water maar bijvoorbeeld niet dat als ik heb gedoucht dat ze er zo af kunnen vallen ofzo.

• esmee

o ja en pulleke dat doe ik dus absoluut niet.

• NailsByMarlies

nee hoor van het douchen en in bad liggen laat je acryl niet los.

Niets aan het handje dan.

• esmee

oke bedankt.

dat is fijn om te horen.