I.P.B ijmuiden

• daniellea

heeft iemand hier ervaring mee met dit bedrijf wil er wat bestellen maar wil graag weten of het goed is

• Artistik

Ik woon in IJmuiden, maar heb hier nog nooit van gehoord, waar zit het, dan kan ik eens gaan kijken

• daniellea

http://www.winkelplein.nu/ipb/default.asp?sid=fFEnNPg3THY6XxTNFfHGfGBmQTLIWu&page=detail&Id=347289 ja dat kan ik niet vinden alleen dit

• Artistik

Nou ik weet het niet hoor, toen ik ging kijken zag ik dat ze een pakket aanbied die je ook bij de otto/wehkamp kan kopen, uv lamp en diverse benodigdheden, vraag me dan af wat het precies inhoud (ik vind het verkopen van zo'n set niet echt positief als groothandel of verkopende nagelstyliste verkoop je toch echte producten en niet die van de otto/wehkamp) Er staat bij die aanbiedingen van haar een proefsetje, maar geen merk niks (mijn proefsetjes hadden altijd wel iets van een merk) Ik ga d'r gewoon een mailtje sturen maar denk niet dat dit een groothandel voor mij zou zijn. Teveel rode lichten lopen nu te knipperen, dat houd in NIET DOEN

• daniellea

heb ondertussen ook het huis adres gevonde er van

• budget-beauty

vindt ze erg duur

• Artistik

Daar heb ik niet eens naar gekeken, vind het maar een rare site ik zou er niks kopen in ieder geval