pijn na nieuwe set

• gwen

Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden bij een vriendin een nieuwe set FM geplaats (gel) nu heeft ze een beetje pijn aan haar wijsvinger als ze met de vinger ergens druk op oefent. Ik snap niet goed wat er verkeerd gegaan is.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

grtz

• guest

Het kan zijn dat je een te kleine tip hebt gebruikt, dan gaat de tip omhoog trekken, dat voel je dan goed aan je nagelbed. Je moet nooit druk uit moeten oefenen op de tip en nagel op hem pas te maken, hij moet er mooi opglijden. en aan alle kanten mooi aansluiten. Hopelijk heb je hier iets aan. Suc6. Groetjes

• Heavenly Cosmetics

Hoi,

Wat ik denk is dat of de tip of de gel te ver in de nagelwallen zit.

Er staat te veel druk op, ik zou hem eraf halen en een nieuwe plaatsen als het na 2 dagen niet weg is.

Gr Sandra

• Nailodie

Ik heb het bij mijzelf ook wel eens en het trekt gewoon weg na een paar dagen.. Ik laat ze zetten door een andere styliste maar ja heb zoiets van het kan schijnbaar voorkomen af en toe..

• Anja loveyournails.nl

Mijn nagels zijn ook gevoelig als ik net een nieuwe set heb. Waar het aan ligt ? Ik zou het niet weten. Het kan niet aan de tip liggen aangezien ik meestal een set heb d.m.v. sjablonen.

Er zit ook geen acryl ofzo in de nagelwallen.

Het is de eerste dagen gevoelig en dan trekt het weer weg.

Je hoeft dus niet persé iets verkeerds gedaan te hebben.

• "More You"

Het kan ook zijn dat je wel de juiste maat tip gebruikt heb, maar dat de bolling van de tip te hoog geweest is… Je nagelbed wordt dan inderdaad omhoog getrokken en dat doet even een paar dagen zeer!

Je zou even kunnen kijken of je tips kunt vinden met een minder hoge bolling, die meer geschikt zijn voor een platter nagelbed.

Bovenstaande antwoorden zijn ook hele goede kandidaat oorzaken!!!

Suc6 ;-)

Groetjes, Peet

More You Wageningen

• Esther kvk

waarschijnlijk ligt dit niet aan de tip, maar aan het vijlen.

als je het nagelbed niet goed genoeg vasthoudt, beweegt het teveel met het vijlen en kan dat gevoelig blijven.

meestal moet dat met een paar dagen echt weg zijn.

probeer er de volgende keer eens op te letten? misschien dat het scheelt?

weet je gelijk of het daar wel of niet aan ligt.

Esther

• gwen

hey iedereen,

De pijn is inderdaad weggetrokken.Gelukkig begon mij al schuldig te voelen dat ik iets fout zou gedaan hebben.

• Nailodie

Bij mij word er met een frees gevijld en ik ging door de grond de afgelopen dagen maar ook bij mij is het weggetrokken nu..

Groetjes,

Elodie

www.nailodie.nl

• Steffie

@ Nailodie ook al word er met een frees gevijld dit hoort nooit of te nimmer pijn te doen, denk dus toch dat er te veel op 1 plek word gevijld of er te veel van je natuurlijke nagel word gevijld