hoi
ik ben benieuwd wie er hier haar eigen nagels doet? De meeste stylistes en beginnende laten het door een collega doen, vandaar dus wie nagelt zichzelf ?
ja is inderdaad niet makkelijk maar mijn lerares zegt steeds als je het bij jezelf goed kan word het alleen mooier bij de klant. En je weet dan toch beter hoe hard je vijlt bij je modellen vind ik. Mijn nagelstyliste had haar diploma gehaald maar deed er 5 uur over om bij mij een set te zetten en er was niet een keer dat mijn nagelriemen heel bleven. Heb heel veel pijn geleden tot degene waar zij haar les om sneller te werken tegen me zei : waarom ga je zelf niet de cursus volgen? En toen ik huilend weer naar huis ging van de pijn omdat ik weer open lag, heb ik de stap gezet en doe het dan nu bij mezelf in een anderhalf uur en ze blijven zeker drie weken zitten en zijn misschien wel mooier als bij degene die ze eerst deed.
Ik doe mijn eigen nagels al vanaf het begin af aan.
En net als met nagelen bij een ander geldt: hoe vaker je het doet, hoe gemakkelijker het wordt!
Doe nu ongeveer 1,5 tot 2 uur over mijn eigen nagels, ligt een beetje aan wat er op gaat!
Is idd de beste reclame, als je je eigen nagels doet.
Greetz, Elly
www.nailart-online.com
ik heb het ook altijd zelf gedaan, maar ben gek op gekke nailart, die ik bij een ander heel makkelijk wel kan maken en bij mezelf niet.
1 hand gaat maar bij de ander vind ik het zo'n klus!
Nu laat ik mn nagels opvullen en neem ik altijd een nailart die ik zelf ook makkelijk zou kunnen doen wanneer er iemand naar vraagt.
Esther
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?