vinden jullie dit ook?

• Esther kvk

je hoort zo weinig over het nagelgilde…

ik ben lid en tegen een aardig prijsje vind ik, mar kijk regelmatig op hun site, maar helaas geen nieuwtjes.

wil graag jullie mening weten hierover.

hoorde vandaag ook al een paar reacties van meiden waar ik mee sprak, dat zij er geen vertrouwen in hebben dat hun wel kunnen bereiken wat al tig keer is geprobeerd.

ik ben echt even benieuwd naar jullie denkwijze hierover.

Esther

• NailsByMarlies

Tja voor mij is het nog niet echt van toepassing, ik vind dat ik er te weinig klantjes voor heb om de kosten eruit te halen.

Ik kijk eerst eens de kat uit de boom wat ze nu allemaal gaan doen, en gaan organiseren misschien dan dat ik er ooit bij ga, mar voorlopig vind ik het geld in de sloot gooien.

Groetjes Marlies

• apie

Zo denk ik er dus ook over. Eerst maar eens zien hoe het verloopt. Hopelijk hebben de meiden die wel lid zijn, niet voor niets betaald.

• Mandy

Nou ik vind het ook hoor!

Ik ben ook lid geworden, maar ik heb er nog helemaal niets van vernomen.

Alleen de rekening dan!

Als ik het geweten had, dan had ik liever nog even gewacht. Het is een hoop geld!

• www.nailsenzo.tk (silvia) kvk

ik ben dus geen lid en kan er niet over mee praten

• yvon KvK

Hoi

Ik ben wel lid, maar heb ook nog maar weinig gehoord. Wel uitnodiging van Rijswijk gehad (maar die had ik al via een een ander bedrijf) Ik hoop ook echt dat er dadelijk wat meer uit komt. De website is ook nog telkens niet veranderd, en daar staan dingen van voor de beurs (utrecht) in……….dus tja….ik hoop dat het goed komt…..

Ik wacht het nog maar even af.

Groetjes Yvon

• Esther kvk

ik wacht het ook gewoon af, maar vindt het ondertussen een hoop geld voor weinig actie.

Esther

• yvon KvK

Ik ben het helemaal met je eens!!!

Yvon

• Nin@

Jammer dat jullie het gevoel hebben veel te betalen en er tot nu toe nog weinig voor terug te zien.

Ik heb er ook nog over gedacht om me aan te melden bij het nagelgilde maar helaas, zonder kvknr ben je niet welkom.

Ik begrijp heus wel dat er criteria gesteld moeten worden, maar iedere nitwit kan zich inschrijven bij de kvk en dat wil nog niet zeggen dat er goed werk geleverd wordt. Ik ben nog niet zo lang bezig en nog veel te klein om me in te schrijven. Daarbij zal ik ook nooit groot worden omdat ik mijn baan er naast wil houden. Tja, dan kan ik me dus niet onderscheiden en wordt ik soms voor mijn gevoel op de hoop ‘keukentafelprutsers’ gegooid. En daar ben ik het dus niet mee eens.

Ik ben er dus klaar mee en zal mij nooit of te nimmer bij dit nagelgilde inschrijven. Beter kunnen ze kijken naar de kwaliteit van de opleiding die gedaan is en dat beoordelen i.p.v. een kvknummer.

Nin@

• mirjam

Hoi Nin@

Fijn ik ben niet de enige die er niet voor in aanmerking komt.

Ik ben dan wel ingeschreven bij het k.v.k. maar heb 5 jaar geleden geen examen kunnen doen omdat ik een dag erna uitgerekend was van mijn eerste kindje.

Nu, inmiddels weer een kindje verder en 5 jaar verder heb ik de moed nog niet om examen te doen, al die theorie..pfffff.

Maar dat neemt niet weg dat ik geen vakwerk aflever, dat wat ik doe is heel serieus en ik heb tevreden klanten.

Als ik wat moed heb gevonden en het kan niet anders om het vak voort te zetten ,ja dan zal ik wel moeten…maar tot die tijd……we zien wel.

Mirjam