merken

• Gabriella

Hallo allemaal,

ik begin in januari met de cursus allround nagelstyliste. Nu lees ik hier zoveel merken dat ik het er gewoon benauwd van krijg.

Is het gebruikelijk dat je de spullen blijft gebruiken die je ook tijdens je cursus hebt gebruikt en die dus bekend zijn bij je. Of is het zo dat je andere merken gaat proberen en alles door elkaar gebruikt want dat lijkt mij niet goed. Maar ik weet het niet hoor!!

Ik kan me ook niet voorstellen dat je van elk merk alles maar gaat proberen volgens mij wordt het dan een kostbare zaak, maar is zeker wel de enige manier om erachter te komen wat het beste bij je past.

Ik ga de cursus doen van Mey Liang en volgns mij als ik het hier lees zijn haar produkten goed. Weet niet of het duurder of goedkoper is maar kwaliteit staat voorop toch?

Wie heeft hier een mening over aub?

Groetjes

• mirjam

Hoi Gabriella,

Zelf gebruik ik Creative en E-Z Flow door elkaar ,dat kan prima gecombineerd worden.

Daarnaast gebruik ik nu een jaar de reukloze acryl van Mey Liang ,en die is ook erg goed, je kan de poeders van hun gebruiken met de vloeistof van de andere en andersom.

Daar ben ik achter gekomen om het te proberen…..

Maar beste Gabriella, om antwoordt te geven op je vraag…als ik jou was zou ik het eerst gewoon bij 1 merk houden ,magnetic is een goed merk !!! En niet de duurste.

groetjes Mirejam

• Gabriella

Bedankt, krijg het echt soms spaans benauwd als ik dingen van jullie lees hoor!!!

ik moet gewoon net wat je zegt die cursus volgen het gewoon bij Magnetic houden en veel veel oefenen (dat heb ik inmiddels heel goed begrepen!!!!).

Ik dacht dat Magnetic een van de duurdere is. Ik moet gewoon rustig blijven dan zie ik het wel. Soms lees ik hier ook berichten van mensen die ook maar wat aan kloten en dat wil ik niet. Wil een goede cursus en van daaruit leren niet nu met nagels van de Trekpleister. Begrijp je? Wil dat iemand het met goed aanleert.

Mirjam, jij hebt iets voor jezelf, toen er voor het eerst vreemde mensen bij je kwamen en je had niet veel ervaring vond je het niet eng??

Bedankt.

• mirjam

op zich wel , in het begin was het best eng, want je moet wel de hand van de andere vast houden… da's al heel wat…

en ze zitten er ook nog met de neus bovenop~!!!

maar het went wel ,,jij bent tenslotte de ‘ vakvrouw ’en je moet proberen om niet te twijfelend over te komen en dat wat je over nagels al geleerd hebben , daar babbel je dan over alsof je nog nooit anders gedaan hebt.haha, en gaanderweg wordt het steeds makkelijker…

mirjam

• Gabriella

maar we blijven Groningers we zijn nuchter zeggen alles met weinig woorden, en je moet wel tegen iedereen heel vriendelijk blijven!!!

ik ga eerst mijn hele familie langs (zijn er heel veel), zo kun je oefenen en alle nagels zijn anders dus hoop dat je hierdoor al rustiger blijft.

las hier laatst dat iemand zo ver had gevijld dat ze door de nagel was gevijld en dat het bloedde, nou ik heb er geen zin in dat dit mij overkomt. Zo krijg je nooit een klant als je dit gelijk in het begin krijgt.

• apie

Hoii, Magnetic is een goed merk, maar persoonlijk vind ik het zelf iets te duur. Je betaald ook voor het merk hoor. Maar als ik jou was, zou ik het zeker eerst bij Magnetic laten. Na je cursus, als je wat meer ervaring heb kan je hier en daar proefjes aanvragen (gratis) om het uit te proberen. Maar dat heeft nu nog geen zin, want je weet nu niet waar je allemaal op moet letten. En wat betreft vreemde klanten; meestal rol je er vanzelf een beetje in. Ik moest tijdens mijn opleiding ook stage lopen en daar werd voor mij proefmodelen geregeld. Dat waren vaak (jonge) meisjes die graag een setje nagels wilden maar het niet konden betalen. Zij kregen dan gratis een setje nagels. Mijn vriendinnen stonden toen ook al te popelen om als proef te zitten, maar dat wou ik juist niet. Ik wilde eerst stukken beter worden, anders liep mijn vriendinnenkring met vreselijke nagels. Ik deed dat pas op het laatst en heb op die manier ook een hoop klantjes eraan over gehouden omdat ze toen al erg tevreden waren. En mijn vriendinnen hadden dan weer een nichtje/zus/buurvrouw/tante etc. En dat rolt zo vanzelf door. Suc6!

• mirjam

heb ik ook gedaan, ff de familie afwerken…en wat vriendinnen, en het werd met de dag beter.Ik leer nu ook nog elke dag bij hoor, geen nagel is het zelfde..

af en toe naar een open dag of opfris workshop om bij te blijven en dan komt het allemaal wel goed hoor…

Mirjam

• Gabriella

Hoop dat alles goed komt vast wel je moet wel vertrouwen in jezelf houden anders kun je beter niet beginnen!!!!

Bedankt

• Nin@

Hoi Gabriëlla,

Misschien weet je het nog, ik ben ook nog maar net bezig en ik ken ook heeeeeeeel veel vertwijfelde momenten (zoals vandaag…snik). Maar ik weet ook dat het weer overgaat. In elk werk heb je soms wat mindere dagen, die horen er bij. En soms ben je gewoon wat onzekerder dan anders.

Maar onthou (daar pep ik mezelf altijd mee op), het blijft handwerk. Je bent geen robot! En ik denk zelf dat iedere styliste erg kritisch is op haar werk. Handen zijn niet te verstoppen en als je slecht werk aflevert komt dat vanzelf op je brood. Snap je een beetje wat ik bedoel?

Dus hou goede moed, veel oefenen, dan komt het vanzelf.

Enne, magnetic is een goed merk, en de opleiding van mey liang ook.

Groetjes en succes,

Nin@

• Nailodie

Ik werk met Prestige van Mey Liang en het is echt een topproduct! Echt super!

Wat ik ervoor betaal maakt mij niet uit, het gaat om het resultaat.. En ja die twijfelmomenten zijn er altijd wel eens, vooral als je fotos van jezelf terugkijkt denk je soms van wow zo lelijk terwijl je op dat moment het niet doorhad maar ja het gaat erom dat je er plezier in blijft houden en soms moet je dan doorbijten..

En meestal zien je klantjes die kleine schoonheidsfoutjes nieteens..

Groetjes,

Elodie

www.nailodie.nl