welke opleiding en hoe vind ik die?

• sally

Hoi allemaal,

Ik zit met een probleempje, en ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen.

Ik ben nu al een paar dagen aan het zoeken op het net naar een adres waar ik een nagelstyliste opleiding kan volgen (ik wil in jan of feb beginnen), maar ik ben nog niet veel opgeschoten.

Kan iemand van jullie me vertellen hoe ik dat het beste kan vinden en welke opleidng het beste is, het moet wel een beetje in de buurt zijn (ik woon in limburg, landgraaf).want ik heb een klein zoontje.

groetjes sally

• Esther kvk

in limburg zit magic nails en die werken met produkten van Mey Liang.

hunzelf ken ik niet, maar ik weet dat de opleidingen van Mey Liang heel goed zijn.

als het goed is staan ze ook op deze site onder limburg.

succes!

Esther

• sally

hoi Esther,

Bedankt voor je info ik zal er meteen ff naar gaan kijken!!!

groetjes sally

• sally

hoi Esther,

Ik heb gezocht onder limburg maar ik kon er niks over vinden.

groetjes sally

• NailsByMarlies

Hoi Sally,

Ik denk echt dat je je niet teveel op de prijzen moet focussen, Zoals de meiden hierboven al vermelden zit er in het pakket aan spullen dat je meekrijgt een groot prijs en inhoud verschil.

Als je een opleiding gaat volgen en je krijgt de nailtrainer erbij (kost meen ik €180,-)

zal je pakketje dus stijgen in kosten, maar niet geheel onbelangrijk wel erg fijn om daarop te kunnen oefenen, zeker als modellen niet voor het oprapen liggen in je omgeving.

Zoek goed kijk kritisch maar ga niet alleen voor het prijsverschil!! Als je het gaat doen doe het dan wel goed en bij een bekende in de regio/nagelwereld.

Suc6 met zoeken.

Groetjes marlies

• Heavenly Cosmetics

Inderdaad niet naar de prijs kijken.

Ik weet dat Ellen een vakvrouw is en dat je daar een zeer goede opleiding krijgt.

Ik zou lekker eens bij haar langsgaan en kijken wat je er allemaal voor krijgt.

Orienteer je goed, ga overal eens langs en kijk wie en wat het beste bij jou past.

Gr Sandra

• NailsByMarlies

Ik heb ook eens gekeken naar de prijzen die Ellen hanteert, en dat valt reuze mee!!

Er zijn er die zijn goedkoper, en er zijn er die zijn duurder, maar appels met peren vergelijken kan je gewoon niet. Ik zou gewoon eens op wat plaatsen gaan kijken dan zie je ook het verschil. Boek in ieder geval geen cursus via internet ga kijken!!

Groetjes Marlies

• Ellen

Hoi Sannie,

Bedankt voor het compliment, vind ik superleuk om te horen!!

Groetjes Ellen

• sally

Hoi,

bedankt voor alle reacties en adviezen.

Ik heb contact opgenomen met de nagelstyliste wat me eerst de nagels maakte en zei heeft me een adres gegeven waar ik een waarschijnlijk een cursus kan gaan volgen, moet haar morgen terugbellen en dan krijg ik het telefoonnummer van die vrouw. en dan kan ik een afspraak maken om een keer te gaan kijken.

Hoop dat het me bevalt dan kan ik daar misschien volgende maand al starten.

groetjes sally