bubbeltjes!!!!!

• mirjam

Nou had ik gisteravond een mevr. in de studio, en die had in haar eigen nagels hele kleine putjes, iets groter als een spelden prik.

Ze wou alleen een dun laagje gel erop, wat heel goed wil .

Maar na het uitharden onder de lamp zaten er op die plekken waar die kleine gaatjes zaten hele kleine bubbeltjes, heel vreemd.

Net een soort lucht opstijg vorming ofzo….weet ook niet hoe ik het anders duidelijker moet uitleggen.

Weet iemand hoe dit kan ,en nog belangrijker, hoe kan ik dit voorkomen?

Mirjam

• natascha

Hoi Mirjam,

Die putjes in de nagels duiden toch vaak op dat ze ziek is geweest?? Of heeft ze dat altijd?? Tja over die bubbeltjes weet ik ook niet, je zou toch verwachten dat de gel in die putjes gaat. Misschien is het dat je daar niet goed kan ontvetten ofzo. Hoop dat je nog meer reactie krijgt, dan weet ik het ook haha.

Succes ermee!

Groetjes Natascha

• mirjam

Mevr. is hart patient en zal waarschijnlijk ook medicatie daar voor hebben, maar ik vind het zo raar dat het net klein slochteren is als ik me zo mag uit drukken.(gasbubbels, hihi)

Heb het heel goed schoongemaakt met scrubfresch van creative.

ksnap er weer niz van, hoop idd dat er meer reacties komen.

Mirjam

• Esther kvk

je moet juist in de putjes goed de gel drukken.

waarschijnlijk is er niet genoeg gel in de putjes gelopen en door het uitharden gaat de gel iets krimpen en lucht trekken.

probeer er dus volgende keer op te letten dat je eerst een kleine hoeveelheid in die putjes dept.

succes.

Esther

• NailsByMarlies

Ik denk dat de oplossing die Esther geeft wel zal werken, mocht dat niet zo zijn dan kan je ook proberen de gel er in te poetsen en waneer je ziet dat de gaatjes goed gevuld zijn dit eerst uit te laten harden onder de lamp. En dan pas verder te gaan, met de opbouw van de nagel.

Suc6 Marlies

• mirjam

bedankt voor de reacties, ik zal er volgende keer ff beter, nog beter, mijn best op doen.

had dit nog nooit meegemaakt, vandaar mijn vraag.

als het volgende keer weer gebeurd dan laat ik dat wel ff weten.

Mirjam