KERST :-)

• yvon KvK

Hallo Meiden

De nageldrukte is voorbij, de boodschappen zijn binnen.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerstdagen!

Groetjes Yvon

4 Ever Nails

• Beads by mail

Ik zou dat ik dat kon zeggen. Mijn volgende klant kan ieder moment binnenvallen en morgen heb ik ook nog diverse afspraken staan. Het voordeel is wel dat manlief de boodschappen in huis haalt.

Morgen middag om 16.00 uur begint mijn weekend.

Fijne dagen allemaal,

Veronique

• yvon KvK

Hoi

Ik heb het voor het eerst zo gepland dat ik nog 2 relaxde dagen had, wel gisteravond tot 1 uur s'nacht gewerkt.

Dadelijk nog even cadeautjes halen, en daarna met een glas wijn heerlijk op de bank……………lekker!!!!

groetjes yvon

• Esther kvk

helaas ook hier nogsteeds nageldrukte!!!!!! helaas.

had morgen vrij gepland, maar helaas is het toch vol.

in principe niet helaas natuurlijk, maar heb nog zooooooooveeeeeeel te doen dat ik er niet aan toe kom.

volgende week een lekker weekje vrij dan maar.

ik wens iedereen hier ook hele fijne dagen toe en een goed begin van het nieuwe jaar.

nagelse, wees creatief, power to the nailgirls hahahaha

groetjes Esther

• "More You"

Ik moet zo ook nog even een dagje gaan werken… Om 15:00 ben ik klaar met nagelbehandelingen en om 17:00 heb ik weekend!!!

Hier worden de boodschappen ook door mijn 2 kereltjes gedaan, mazzel he? ;-)

Voor iedereen hele gezellige dagen toegewenst en dat 2006 alles mag worden wat je er van hoopt dat het gaat worden!!!

Groetjes, Peet

More You Wageningen

• Deco nagelstudio

Alle meiden hier op prikbord fijne kerstdagen en lekker uitrusten maar,we zijn er aan toe.Ik heb nog geen vrije dag en morgen ook niet ben nl jarig dus veel visite.

groetjes Morna

• budget-beauty

voor mij is de drukte ook nog niet voorbij heb nu nog 3 klaneten en dan heb ik er 6 gedaan vandaag, ze bellen nog steeds maar ik zeg sorry gaat echt niet meer.

worden ze nog een beetje boos ook? moeten ze maar eerder bij nadenken dan op het laatste moment.

toch?

nou hele fijne dagen xxxxxxxxxxx monique

• Andre

Ook ik sluit me bij deze weer bij budget-beauty aan, hele fijne kerst en veel nieuwe klanten gewenst in 2006 voor jullie.

Morna alvast gefeliciteerd met je verjaardag !

Ook in 2006 kijk ik weer met jullie mee, en voor tips en hulp van en voor jullie website kun je bij mij weer terecht.

Groeten Andre (patries/yvon/lindseyvanwijk.nl.nu)

• natascha

Hele fijne dagen en een goed uiteinde!

Ps kijk uit met vuurwerk

groetjes natascha