Hoi iedereen,
Ik denk erover om een opleiding te gaan volgen in het nagelen. Nu lees ik al een tijdje mee en een paar dingen zijn mij nog onduidelijk.
Wat is een bolling en waar komt die dan?
En een stresspunt??
veel liefs
Tja ik wil best antwoord geven, en dat zal vast ook wel iemand gaan doen maar ik ben dat dan niet.
Ik vind dat je dit soort dingen echt moet leren op een cursus, en geef deze kennis daarom niet prijs op dit forum, ik heb veel geld betaald voor de info/opleiding en hem dan hier gratis te gaan verstrekken, daar begin ik niet aan. Ik weet het dit antwoord krijg je vaak als je hier een vraag stelt, maar je geeft zelf al aan geen opleiding te hebben gehad… vandaar mijn overweging.
Wie zich geroepen voelt moet antwoorden maar ik pas deze ronde.
Groetjes Marlies
hoi ,nieuwe.
tja, ik sluit mij aan bij marlies.
omdat je het zomaar niet 1,2,3 uit kan leggen op papier, dit moet je in de praktijk zien hoe het gedaan wordt.en dan begrijp je het.
niet dat ik het je niet uit wil leggen,. maar het is makkelijker om dat te horen tijdens het zetten van de nagels.
als je toch overweegt om de opleiding te volgen zou ik zeggen, ga eens naar een open dag bij je in de buurt en snuffel daar eens rond, misschien dat ze je wat wijzer kunnen maken.
Groetjes Mirjam
Marlies en Mirjam, wat een zeurpieten zijn jullie. Lekker hulpvaardig ook!
Dus omdat jullie ervoor moeten betalen, mag een ander twee simpele vraagjes niet -gratis- te weten komen. En dat ‘nieuwe’ zich daar ook nog voor verontschuldigt, onbegrijpelijk. Het leven zou wel makkelijker zijn, als iedereen hulpvaardig was.
Maar je kent het gezegde: je oogst wat je zaait.
Groetjes van Karin.
Nou dames ik reageer hier toch eventjes op, ik vind dat als je zulke vragen gaat beantwoorden je af en toe ook de “niet profesionele” stylistes aan het helpen bent, waarvan jij later de klanten in de salon krijgt met de brokken acryl op hun nagels.
Ik vind dat ik netjes heb gereageerd en ook duidelijk heb uitgelegd waarom ik huiverig ben om op zulke vragen een antwoord te geven, ik heb ook netjes erbij vermeld dat als anderen zich geroepen voelen… zei moeten antwoorden…
Leg mij maar eens uit wat daar mis mee is. Ik wil wel uitleggen, maar ergens zegt mijn gevoel dat ik zoiets niet moet doen.
En ik denk dat er vele met mij hetzelfde denken.
Ik verbaas me er dus ook over dat een berichtje om te klagen erg handig geplaatst word maar dat jullie de vraag van “nieuwe” nog steeds niet zelf beantwoord hebben. Vertel ons jullie mening over zulke vragen dan eens? Wat moeten we ermee mensen weken laten wachten en geen antwoord geven? Of vertellen waarom ze waarschijnlijk geen antwoord gaan krijgen?
Ik vind zelf het eerlijk vertellen waarom niet wel zo vriendelijk.
Ik ben gewoon van mening dat je dan gewoon niks neer moet zetten, er staat de laatste tijd alleen maar gezeur als iemand een vraag stelt..
Er word meteen gevraagd van heb je wel een opleiding OF er word gezegd vraag het op je opleiding, antwoord dan niet want dit is er toch voor vragen..
Ik snap gewoon niet dat je een hele uitleg over je ervaring moet geven..
En die beunhazen blijven er toch wel of je nou antwoord geeft of niet, en ja je klantjes zijn er niet blij mee of whatever maar het is nou eenmaal een feit:
Geen klant weet bij wat ze terecht komt voor een set nagels zolang ze er geen verstand van hebben en face it beunhazen bestaan overal van dus ook in ons vak en die krijg je hiermee toch niet weg..
Je ziet toch niet wie het is want ze had ook kunnen zeggen dat ze het ooit heeft gedaan maar dat ze een opfrisser nodig had in haar termen, je ziet nooit wie er werkelijk achter een naam zit..
ik wil nu ook graag even reageren, omdat ik net ook werd geattendeerd op dit stukje.
ten eerste is iedereen hier vrij om te reageren.
en ja dan zal ik ook zo'n zeurpiet zijn…..
door allerlei reactie's hier zijn de meesten het beu om lekker makkelijk een antwoord te geven.
zo 1 ben ik er dus ook.
het zou wel fijn zijn als iedereen het kan leren van een paar adviezen van dames hier.
ik werk hier dus niet aan mee.
vragen zoals waar hoort dit, hoe gebruik ik dat, dat kan je leren op een opleiding en niet via een prikbord.
dit prikbord is er naar mijn mening om elkaar over ervaringen etc. te vertellen en meningen te vragen over dingen.
dit is dus mijn mening en mag hier zomaar geplaatst worden.
het was hier altijd gezellig hoor, maar het lijkt wel nu er een aantal nieuwe dames bij zijn gekomen het juist minder gezellig wordt.
oude bekenden van dit prikbord zie ik nl. steeds minder vaak hier terugkomen.
Esther
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?