Nailodie ook ik vind het jammer dat de gezelligheid hierdoor daalt, maar ik vind wel net zoals Esther dat dit overduidelijk dingen zijn de je behoort te weten als styliste.
Maar om er niets neer te zetten vind ik zeker zo erg.
Ik begrijp echt wel wat jullie bedoelen met :
Er word meteen gevraagd van heb je wel een opleiding OF er word gezegd vraag het op je opleiding, antwoord dan niet want dit is er toch voor vragen..
Je kan het hele forum naspeuren en je zal moeten concluderen dat je mij er nog nooit om hebt zien vragen, maar ik vond wel dat ik op deze vraag naar behoren en netjes heb gereageerd. En ja, ik ben het vaak wel met de dames eens die verwijzen naar de opleiding voor termen en feiten die je gewoon hoort te weten.
Mits je een gedegen opleiding hebt gehad.
Jou opmerking : Ik snap gewoon niet dat je een hele uitleg over je ervaring moet geven..
Ik snap wel waarom ik dit gegeven heb, dan weet “nieuwe” ook meteen waarom ik het niet doe, vind ik wel netjes en waarschijnlijk begrijpt ze het dan ook beter waarom, niet omdat ik bang ben dat zij klanten van mij inpikt hoor, dat zal me eerlijk gezegd worst zijn… van het nagelen moet ik het niet hebben, ik werk er 40 uur langs. Maar eerder omdat ik zelf wel eens bij een beunhaas ben geweest en ik kan het niemand aanbevelen, weken met zere plekken op mijn nagels gelopen.
Helaas ik heb echt een poging gedaan voorzichtig en netjes een antwoord aan “nieuwe” te geven zonder iemand voor het hoofd te stoten, maar Nailodie het klopt dat valt hier niet mee…. Ik durf amper een reactie te geven want het valt hier snel verkeerd.
Groetjes Marlies