bolling en stresspunt?

• NailsByMarlies

Nailodie ook ik vind het jammer dat de gezelligheid hierdoor daalt, maar ik vind wel net zoals Esther dat dit overduidelijk dingen zijn de je behoort te weten als styliste.

Maar om er niets neer te zetten vind ik zeker zo erg.

Ik begrijp echt wel wat jullie bedoelen met :

Er word meteen gevraagd van heb je wel een opleiding OF er word gezegd vraag het op je opleiding, antwoord dan niet want dit is er toch voor vragen..

Je kan het hele forum naspeuren en je zal moeten concluderen dat je mij er nog nooit om hebt zien vragen, maar ik vond wel dat ik op deze vraag naar behoren en netjes heb gereageerd. En ja, ik ben het vaak wel met de dames eens die verwijzen naar de opleiding voor termen en feiten die je gewoon hoort te weten.

Mits je een gedegen opleiding hebt gehad.

Jou opmerking : Ik snap gewoon niet dat je een hele uitleg over je ervaring moet geven..

Ik snap wel waarom ik dit gegeven heb, dan weet “nieuwe” ook meteen waarom ik het niet doe, vind ik wel netjes en waarschijnlijk begrijpt ze het dan ook beter waarom, niet omdat ik bang ben dat zij klanten van mij inpikt hoor, dat zal me eerlijk gezegd worst zijn… van het nagelen moet ik het niet hebben, ik werk er 40 uur langs. Maar eerder omdat ik zelf wel eens bij een beunhaas ben geweest en ik kan het niemand aanbevelen, weken met zere plekken op mijn nagels gelopen.

Helaas ik heb echt een poging gedaan voorzichtig en netjes een antwoord aan “nieuwe” te geven zonder iemand voor het hoofd te stoten, maar Nailodie het klopt dat valt hier niet mee…. Ik durf amper een reactie te geven want het valt hier snel verkeerd.

Groetjes Marlies

• Bijoux

Hoi Esther,

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Het zou wel errug makkelijk zijn om zo aan een aantal tips te komen en dan zelf aan het prutsen slaan. Nu is het deze vraag, en straks weer iets anders. En ondertussen hebben wij een kapitaal aan cursusgeld betaald. Een tijdje geleden vroeg iemand of ik mijn cursus boeken nog had en of ik er nog wat mee deed. Ja ik had ze nog, laat zich al raden wat de volgende vraag was……….mag ik ze, of kan ik ze kopieren van je. Nou dacht het dus niet. Vond ze maar kinderachtig. Dan maar kinderachtig maar als het zo makkelijk moet gaan voor iemand vraag ik me af in hoeverre de interresse in de cursus echt is.

Groetjes

• "More You"

We hebben de laatste tijd inderdaad een “iets te kort lontje…” en ik vraag me af waar dat door komt!

Ben het helemaal met Esther eens; ik hobbel ook al een aardig tijdje mee op dit prikbord, wat doorgaans een erg leuk kluppie is… Maar er zijn de laatste tijd ook heftige discussies alsof dat is waar het hier oom draait!!! HEEL JAMMER…

Ik had in de eerste instantie gekozen voor de optie geen antwoord geven, maar de dames die wel antwoord hebben gegeven schrijven wel wat ik in gedachten had, en ik vind dat ze het bijzonder goed en professioneel hebben beantwoord!

“Nieuwe” was volgens mij best tevreden met deze tips en heeft er zelf niet eens een probleem van gemaakt… Waarom dan toch deze discussie, die al meerdere malen hier gepasseerd is… Wat een gezeur om de topic “wat een gezeur” aan te gaan…

• Esther kvk

dat korte lontje is een ophoping van vele eerdere irritante vragen en opmerkingen.

ook ik heb de laatste tijd wel eens een kort lontje gehad, maar zoals ik eerder zei komt dat puur omdat ik als die onzinnige vragen zat ben.

ik probeer altijd zo goed mogelijk te antwoorden en zal ook zeker niet afslaan wanneer een cursist of geinteresseerde iets wil weten.

daar is dit prikbord voor.

dit prikbord is er ook voor discussies… die mogen dus gevoerd worden en daarin mag iedereen zijn mening geven, hoe die ook is.

dat er een aantal tussen zitten die daardoor gelijk op hun … getrapt zijn, ja jammer, maar kan ik niks aan doen, moet je maar mee leren leven en zo niet, zoek je een ander prikbord.

er is hier al zooooooo vaak rottigheid geweest dat we op een gegeven moment met het “oude” cluppie hebben besloten om onderscheid in namen te maken.

zo kunnen we precies zien wie we wel en niet willen antwoorden en ook daarmee was het de bedoeling dat het hier rustig en gezellig was.

dat lukte ook heel goed, het was hier heel leuk.

daarom heet ik bijv. esther kvk, en met mij nog veel meer, maar zo heb je ook …. in opleiding.

die mensen wil ik graag antwoorden.

opmerkingen zoals, ik vind het onzin dat je dit of dat reageert hebben geen indruk op mij in ieder geval, ik reageer hoe ik wil.

een voornemen voor het nieuwe jaar voor mij.

ik reageer alleen op mensen en onderwerpen die mij aanstaan, de rest… jammer, maar laat ik aan mij ogen voorbij gaan.

helaas zullen mensen hier dan onder lijden, maar das jammer.

Esther

• Esther kvk

nog even een toevoegin, nu ik toch nog bezig ben…

het valt mij op dat degenen die een “gezellige” opmerking maken ook altijd hun mail adres dicht hebben.

je bent het niet verplicht, weet ik, maar vind het altijd wel een beetje kinderachtig.

waarschijnlijk dan bang voor reacties…

Esther

• natascha

Hahaha en Karinnails is niet meer te bekennen! Eerst herrie schoppen en dan snel wegwezen (dapper hoor)

En Marlies, Esther en de rest groot gelijk. Er zijn al genoeg beunhazen, dan moeten we er niet zelf 1 maken haha. “nieuwe”was volgens mij ook tevreden met het antwoord dus ik snap de bemoeizucht van karinnails niet.

Inderdaad een goed voornemen voor 2006!!! Lief zijn voor elkaar, er is al genoeg elende!

Groetjes Natascha

• Nailodie

Of je doet gewoon makkelijk en je stopt gewoon met op dit prikbord te komen, ik snap karinnails wel hoor..

Je kan beter gewoon lekker op een gezellige site komen als voor en door nagelstylistes, daar is het ene stuk leuker en leerzamer en ook nog eens leuker om terug te lezen..

Want vergeet niet dat sommige mensen wel een opleiding hebben gehad en toch sommige termen niet begrijpen en het dan best handig kan zijn..

Maar ja gaan jullie hier maar lekker verder met jullie ‘oude’ clubbie..

Aangezien de ‘nieuwelingen’ het verpesten zie je mij hier niet meer veel plezier met zn allen..

Snap wel wat ze bedoelen met wat ze zeggen over de ‘air’ van sommigen op voor en door..

• mirjam

zozo, jij gaat lekker !!!

Het was niet de bedoeling om de ‘nieuwe’ zoals zij zich noemt af te zeiken hoor, ik vind dat Marlies en ik toch een net antwoord hebben gegeven aan haar.

Jij maakt er alleen een dramaatje van …..

Mirjam

• Esther kvk

zal ik je eens eerlijk wat zeggen nailodie!

sinds jij hier bent is de sfeer verziekt! jij reageert altijd zo bot.

ga jij maar eens lekker een ander PB opzoeken, ik ben dat niet van plan.

kom hier nu nl. alweer 2 jaar en heb het altijd naar mijn zin gehad totdat jij opdook met je irritante opmerkingen.

aju!

Esther

• Nailodie

Ik geef alleen reactie op wat Karin zei en vond het raar hoe JULLIE op mensen reageerden en als jij dat sfeer verzieken vind mij best dat intresseert me toevallig geen moer!

En op voor en door nagelstylistes denken ze er gelukkig anders over..

Man word volwassen ofzo erg triest dit!

Geloof me ben ook echt weg hier wat een air zeg echt vreselijk walg ik echt van!