Ik geef graag goede tips weg daar gaat het niet om, maar als iemand al begint te vertellen dat ze geen opleiding heeft gehad, dan ben ik op mijn hoede.
Ik leg graag iets uit hoe lastig dat ook is zonder beeld, dat weten we allemaal, het gaat om het zien en dan zelf na kunnen doen. En ja, ik ben van mening dat de beste stek daarvoor een opleiding is, zeker deze basis beginsellen van het VAK nagelstylise krijg je daar te leren, en niet tussen neus en lippen door op een forum.
Het is zeker niet mijn bedoeling geweest om een felle en verhitte discussie met wie dan ook aan te gaan, vandaar dat ik in mijn eerste berichtje ook echt de woorden heb gekozen en gewogen. Zodat mensen niet geïriteerd zouden kunnen/hoeven raken. Helaas niet genoeg gewogen… blijkt nu wel.
Ik ken niemand hier persoonlijk dus waarom zou ik wrok of irritatie bij wie dan ook willen hebben, ook ik kom hier voor de info en zeker ook omdat ik het leuk vind iemands ervaringen te lezen en misschien wel te delen.
Want laten we eerlijk zijn we kunnen allemaal wel wat leren.
Een heel fijn 2006 gewenst, en ik blijf hier wel komen, ik laat me niet zo makelijk kennen, en trek me deze discussie ook hellemaal niet persoonlijk aan!!
Groetjes Marlies