breuken in nagels

• Nin@

hallo!

hoe lossen jullie breuken in (gel)nagels op? Ik vijl me letterlijk ‘een breuk’ hierop maar het lukt me bijna nooit om het echt ongezien weg te vijlen. Hebben jullie tips?

Groet,

Nin@

• Esther kvk

echt heel de gellaag wegvijlen en dan opnieuw de hele gel procedure volgen.

dan zie je hem niet meer

Esther

• Nin@

Maar weet je wat het is Esther, bij een horizontale breuk lukt me dit nog wel, maar bij een verticale breuk heb ik het echt lastig. Ik kom nl dan vaak bij het vijlen van de breuk op de natuurlijke nagel en dat wil ik natuurlijk niet. Of vijl ik nou niet goed? Zo op papier vind ik me een oen want het zou moeten lukken natuurlijk, maar ik krijg het maar niet goed weg!

Groetjes,

Nin@

• NailsByMarlies

Je kan proberen de breuk weg te vijlen, maar dat moet je dan met een nieuwe scherpe vijl doen, die zet je dan aan weers zijden langs de breuk lijn en zo vijl je eigenlijk een gleuf om de breuk heen, die kan je dan weer opvullen.

Maar het beste resultaat zul je krijgen met een volledig nieuwe nagel plaatsen.

Daarvoor mag je dan ook best een bedragje vragen, bovenop de gewone behandeling.

Groetjes Marlies

• Esther kvk

ik bedoel dus ook de hele gellaag tot op de natuurlijke nagel wegvijlen en dna opnieuw gellen. dan zie je hem echt niet meer.

ESther

• Nin@

Oke, bedankt! Ik bedoelde ook zo wegvijlen dat je weer opnieuw kunt beginnen, maar ik denk dat ik niet goed vijl. Een nieuwe vijl is ook zeker een goeie tip en ik zal eens kijken of ik de ‘vijlhoek’ wel goed heb.

Bedankt!

NIn@