Verkooptruk?

• Margriet

Hallo hierbij zou ik iedereen die dit gene nog niet wist een goede tip willen geven. Namelijk: ik heb al aardige bedragen aan Finishing wipe uitgegeven. Je betaald hier al gauw 19.00 exl BTW voor. Je kan nl de gel kleef laag ook met alchol afhalen. Veel goedkoper en de glans blijft. Met remover blijft er een mindere glans over( maar kan ook). Er zitten vrijwel in alcohol en finishing wipe de zelfde stoffen , alleen aan Finishing wipe is een blauwe kluerstof aan toegevoegd. Hiermee bespaar je dus een hoop geld. Het is dus eigenlijk min of meer een verkooptruc.

Gr Margriet

• nicolette

Is dat zo??? Over hoeveel procent alcohol praten we dan???

Nicolette

• La Nail

Nicolette,

Echte jenever toch:))

Zou het niet weten gebruik altijd finishing wipe, die van magnetic, gebruik daar alles van, waarom dan alcohol gebruiken?

Ina

www.lanail.nl

• Margriet

hallo,

Ik gebruik ook alles van magnetic, waarom alcohol gebruiken?

Nou het is goedkoper en er zitten de zelfde bestandsdelen in kijk maar op de bijsluiter. Bespaart je veel geld en het is net zo goed……

Groothandels zullen het hier wel niet mee eens zijn, want dan missen ze hun winst.

Margriet

• Margriet

Ik heb deze tip van een insider gekregen, we praten dan gewoon over een fles alcohol( medisept) 70% . Kost ongeveer 3 euro p;er liter exc BTW. en finishing wipe kost 19.00 ( magnetic) exc BTW.Je kunt ook remover gebruiken, mar deze geeft een iets doffere glans, maar kan net zo goed.

• NailsByMarlies

Ik heb deze tip juist van mijn opleiding mee gekregen (toch wel positief), heb het nog niet geprobeerd, in het pakket zat een gel cleaner, en gel zet ik niet zo vaak, dus hij is nog niet op.

Groetjes Marlies

• Dree

Bekend probleem, sommige firma,s willen wel eens rijk worden met het verkopen van “lucht” of water (in dit geval alcohol)

Ik ken het nog van vroeger, hoe haal je “teer” van je zeil of auto af, neem gewoon petroleum, of autobenzine, en weg zijn alle teer en rubberstrepen, maar je kan natuurlijk ook kiezen voor een k2r produkt (of was het nou k2) die 10X zo veel voor een flesje vraagt.

Groeten Dree

• Margriet

Hi Marlies,

Dat is nogal eerlijk inderdaad ,het scheelt zo veel geld,

vandaar dat ik het nodig vond om deze tip te plaatsen op deze site.

• La Nail

Margriet,

Binnenkort zal ik het eens gaan proberen, hoeveel % alcohol moet ik hebben?

Ina

• Margriet

er bestaan 2 soorten alchol 90% alleen via recept te verkrijgen dokter dus.

en er bestaat 70% waar je ook je werkartikelen mee desinfecteerd, deze moet je hebben succes.