effe checken

• Artistik

Ik wil even wat checken:

morgen zou ik bij een klantje haar gel verwijderen maar nu is er zo'n slechte weersvoorspelling dat ik denk dat ik maar niet over straat ga. (ben een mobiele) Ik ben het even kwijt, gel kan je toch ook weken in aceton??? of was het nou alleen acryl?

Het is maar een dun laagje en vijlen kan ze gelukkig niet zelf maar dat weken zou natuurlijk ook een oplossing zijn. Heb ik het nu goed? Gel kan toch ook geweekt worden in aceton?? Alvast bedankt voor jullie reactie's dan kan ik haar straks even bellen met wat ze kan doen.

• Margriet

Ik zou helemaal de gel niet weken, en de klant een andere keer bezoeken en het eraf vijlen. Aceton is namelijk heel ongezond voor de eigen nagel, en het haalt alle vetten uit de eigen nagel. Wat later weer tot hechtings problemen kan veroorzaken als je weer een nieuwe set plaatst.

• Esther

gel kan niet geweekt worden in aceton, dit lost niet op.

je moet de gel er dus helemaal afweken.

acryl week ik deels.

ik laat hem even intrekken tot de eerste laag is opgelost en de rest vijl ik.

zo komt de aceton niet echt tot aan de natuurlijke hele nagel.

Esther

• Artistik

nee, ze wil geen nieuwe set dus daar hoef ik me niet druk over te maken, haar nagels zijn vervelend gebroken dus ze zien er niet echt uit vandaar dat ik voor haar toch een oplossing probeer te zoeken

• Artistik

Daar was ik al bang voor, wist het eigenlijk ook wel maar toch niet meer zeker, voorheen deed ik het ook altijd zo met acryl, even weken en dan de rest vijlen. Ben bang dat ik morgen dan maar met de bus heen moet, wordt hier erg slecht weer voorspeld dus durf niet goed met de auto.

• Esther

sorry het moest afvijlen zijn artistik hahaa.

tikfout.

hier ook veel sneeuw, dus glibber glibber.

gelukkig heb ik deze week vrij.

Esther

• Artistik

Dat begreep ik hoor, geeft niks

Fijne vrije week!