gel nagels

• mirjam

Hallo,

Ik werk al 5 jaar met acryl, maar sindskort heb ik w.o. gel gekocht voor mij zelf.

dit gebruik ik niet bij klanten omdat ik het gewoon niet onder de knie heb, misschien over 5 jaar..haha.

Maar nu heb ik een vraagje, de gel zit prima op de nagel, maar op de tip laat hij steeds los, heel vreemd, er ontstaat steeds lucht bij de uiterste top.

Heb de tip wel transparant gevijlt, maar dit mag niet baten.

Ook afgenomen met scrubfresch ,maar het is nog niet je van het.

wie weet raad?

Groetjes Mirjam.

• Nin@

Hoi mirjam,

Heb je de gel goed over de vrije rand heen getrokken? Doe je dit niet, dan krijg je daar problemen mee doordat de gel krimpt bij het uitharden in de lamp. Het zou kunnen zijn dat je daarom luchtproblemen krijgt bij de vrije rand.

Groetjes,

Nin@

• ASF Nails

Hoi Mirjam,

Precies wat Nina al zegt, je moet de gel goed over de rand trekken.(afsealen)

door het krimpen trekt hij hem anders omhoog.

en laat hij precies daar los.

• mirjam

hoi nina en ASF, misschien is dat het wel, maar als ik acryl gebruik kan ik de nagel behoorlijk dun vijlen , en dat doe ik met gel ook.

Komt het daar misschien door?

Ik weet wel, gel hoef je niet te vijlen maar anders worden ze zo dik naar mijn mening.

Mirjam

• Nin@

Hoi Mirjam,

Tja, als ze te dun worden dan kan het sneller stuk gaan natuurlijk. Maaruh, ik vijl gel altijd hoor! Ook al zet ik het er nog zo mooi op, je moet toch de nagel weer mooi in model vijlen. En zeker bij de nagelriem anders heb je kans op lifting of lucht.

Ik vraag me af of het komt door het dun vijlen, ik denk echt dat het komt doordat je de gel niet ver genoeg over de rand trekt. Als je te dun zou vijlen heb je sneller kans dat het breekt of dat er stukjes vanaf vliegen, maar niet zozeer luchtrandjes.

Maar misschien zijn er meer ervarenener mensen dan ik die hier een mening over hebben?

Groetjes,

Nin@

• mirjam

heb er nu net nieuwen op ,maar als ik weer anderen er op zet zal ik ff goed op jullie tips letten.

Ik heb het gisteravond eerst op gelost met op de top een heel dun laagje acryl, en volgens mij gaat dit goed, heb nog geen losse randjes…

Bedankt

Mirjam

• kiara

Hoi,

Bij MiYoshi heb ik geleerd om NIET meer NA het opruwen van de TIP te cleansen ( dit kun je vergelijken met de scrubfresh ) omdat je dan de opruwing vernietigt.

Misschien kun je dat eens proberen, dus eerst scrubfresh VOOR het plaatsen van de TIP , dan tip transparant vijlen en met een nagelborsteltje het stof wegvegen en dan onmiddelijk de gel erop.

groetjes, Kiara

• tamara

je moet eigenlijk nooit op de tip cleanen.

De cleanser is voor op de natuurlijke nagel

tamara

www.odysseynail.nl

• mirjam

toppie, ik zal jullie tips ff onthouden, bedankt !!!

Mirjam