ondernemingsplan

• olga

Hallo als eerste iedereen een heel goed en ondernemend nieuwjaar

mijn vraag is ik wil mij eigen in laten schrijven bij de kvk maar moet ook naar de bank met een ondernemings plan nu heb ik wel op de kvk gekeken maar is erg ingewikkeld weten jullie waar ik kan kijken of wat ik het beste kan doen.

alvast bedankt groetjes olga

• Bijoux

Hoi,

Mijn bevinding bij de kvk waren dat je je gewoon kan melden daar, en verder word er nergens naar gevraagd. Het enige wat ze doen is de naam van jouw bedrijf controleren om dezelfde naam te voorkomen.

Verder ben ik bij de bank geweest voor een bedrijfsrekening en ook daar hoefde ik niets meer te laten zien dan mijn inschrijving van de kamer van koophandel.

Groetjes

• mirjam

mee eens, heb hetzelfde gedaan…..

je bent volgens mij een ondernemings plan nodig als je meer gaat investeren als dat je zelf in je zak hebt…..

dus als je een lening nodig hebt.

ik kan het ook mis hebben hoor.

je moet gewoon ff een afspraak maken met de kvk bij jou in de buurt, en dan kan je je zo in laten schrijven onder de naam die jij wijlt, mits die er nog niet is natuurlijk…

en die vertellen je wel hoe verder…

suc6 mirjam

• natascha

Hoi Olga,

Je kan je inderdaad zo laten inschrijven bij de KvK maar als je een lening bij de bank wilt moet je de bank wel een ondernemersplan overhandigen. Nu heb ik begrepen dat je bij www.rabobank.nl een ondernemersplan kan down loaden, ik heb het zelf niet gezien ofzo hoor maar je kan altijd ff kijken. Hoop voor je dat je hier wat aan hebt. Succes!

Groetjes Natascha