spa manicure?

• shorty

Hey iedereen,

Dit is misschien een hele domme vraag hoor maar wat is het verschil tussen een gewone manicure en een spa-manicure??

• Nagelstudio

Bij de behandeling van een Spa-manicure zit er ook een massage bij van de handen en de armen tot de elleboog. Dit met speciale producten van de Spa-manicure collectie (zelf gebruik ik het ook van Creative).

Spa Citrusoak

Spa Citrusoak is een licht schuimende zachte handreiniger met een verfrissende citrusgeur. Citrusoak bevat zacht reinigende eigenschappen met kokosolie welke de huid verzorgt en verzacht.

Spa Exfoliating Crystals

Spa Exfoliating Crystals biedt tweevoudige peeling voordelen. De kleine Citruszuur kristallen werken als een zachte peeling, ze maken de hechting los tussen de dode huidcellen aan de oppervlakte van de huid. Daarnaast bereiden ze de huid voor op een diepere peeling. Spa Exfoliating Crystals is ontwikkeld om samen te kunnen werken met Spa Crystal Activator (een kristal opener). Beiden zijn PH neutraal.

Spa Crystal Activator

Spa Crystal Activator is een ultra vochtregulerend serum met Aloë Vera en vitame E. Bij het inmasseren van de Spa Crystal Activator lossen de Spa Exfoliating Crystals op, Hierbij komt 2.75% citruszuur vrij in de huid, terwijl de juiste ph balans wordt hersteld en een diepe vochtregulerende werking ontstaat.

Spa Finishing lotion

Spa Finishing lotion is een vochtregulerende lotion met hetzelfde kwaliteitsniveau als gezicht crèmes, rijk aan kostbare Ceramiden die de huid beschermen tegen zichtbare tekenen van veroudering en de elasticiteit van de huid herstellen. Fisishing lotion bevat ook aromatherapeutische grapefruit en sinaasappeloliën.

En voordat de je Spa Finishin lotion opdoet, kun je eerst nog een paraffinebad geven (indien gewenst).

Gr. Amber

• mirjam

spa manicure is een uitgebreidere manicure met hand masker,peling, massage en eventueel parafine bad…

gewone manicure is olie, terug duwen nagelriemen ,polijsten en eventueel blanke lak.

bij de spa manicure komt er dus nog wat extra's bij…

mirjam

• Artistik

Oke, ik doe dus eigenlijk altijd spa manicure, heb het geleerd als gewoon manicure. Gebruik alleen het paraffinebad niet, die is extra als mensen het willen. De gewone manicure is bij mij een kleine manicure, de spa dus een gewone manicure.

• mirjam

tja, zo zie je maar weer….

Ik heb het zo geleerd, en voor een gewone mani. vraag ik minder als voor een spa mani.,je bent zo 20 minuten verder.

spa zegt het al, gezond? gewoon een extra verwen behandeling.

jij verwent je klantjes gewoon!!! alleen maar goed toch???

betere reclame kan je niet maken!!

Mirjam