cursusboek

• Kim

Wie heeft er cursusboeken of wie weet hoe ik eraan kom?

• Bijoux

Want………………….???????

• Leenepeen

Gewoon een cursus gaan volgen, daar krijg je een cursusboek bij!! Niet zo moeilijk

• ikke

ja dat is ook wel weer waar, krijg je er GRATIS bij……

• Britt

Hoi Kim,

Ik weet niet hoe je duits is. Er is nml. een duitse website www.bei-bea.de die ook een forum heeft. Hier staat verschrikkelijk veel informatie over kunstnagels op. Ook heel veel mensen die zichzelf hebben geleerd nagels te zetten (zoals ik).

Ik zal nu wel het hele forum over me heen krijgen, maar inderdaad ik heb mezelf geleerd nagels te zetten. Ik doe dit overigens alleen bij mezelf. Ik heb van verschillende mensen al de vraag gekregen of ik het ook bij hun wil doen omdat mijn nagels er altijd zo mooi uitzien. Dit doe ik niet omdat ik geen nagelstyliste ben (en er geen zin in heb). Ik ben bij mezelf begonnen met “nagelen” omdat ik jarenlang bij nagelstudio's ben geweest maar nooit echt tevreden was. Ik heb snel groeiende nagels. Om het mooi bij te houden zou ik ieder twee weken terug moeten komen. Dat zou me zo'n 90 euro per maand kosten. Dit vind ik een beetje teveel van het goede. Als er eens een nagel breekt moet je weer extra terug (als je al een afspraak kunt krijgen). Nu is het in 10 minuten aan de keuekentafel gepiept. Bovendien vind ik het erg leuk om aan mijn eigen nagels te prutsen. Ik doe ze nu iedere week en heb altijd mooie verzorgde nagels. Ik krijg er ook erg veel complimenten over.

Groetjes,

Britt

• Esther kvk

laat ik het zo zeggen, als je een goede nagelstyliste wil worden, dan moet je een cursus volgen ja, er zal hier echt niemand zo gek zijn om zijn boeken te lenen.

zonder cursus ben je nergens en ga dus vooral niet op die duitse site kijken.

Esther

• Kim

Hoi Britt!

Mijn duits is niet zo geweldig dus dat gaat niks worden. Maar ik dacht leuk zo'n forum maar allemaal niet echt gemoedelijk. Jammer!

Ik ga al jaren naar een acrylstyliste maar ik vond van de laatste dat ze het niet zo mooi deed. Ik ben zo een prutser dus ik dacht dat het mijzelf wel zou lukken. Ik heb het toen bij mijzelf gedaan. Omdat ik rechts ben is het lastig om met links mijn rechterhand te doen. Maar het ziet er heel mooi uit! Ik heb het bij mijn moeder gedaan en het is heel mooi gelukt. Dus ja, weet een heleboel maar niet alles.

Dus ik dacht misschien kan iemand mij info geven maar dat wilt niemand hier.

Met andere woorden: Ik moet een cursus volgen maar ja ben ik wel een paar honderd euro kwijt terwijl ik alleen vragen heb en het al kan….

Groetjes,

Kim

• Kim

Nou ik heb al een paar handen gedaan en het is anders zeer goed gelukt. Nog mooier dan mijn eigen styliste die een goede cursus gedaan heeft!

Ik weet dus hoe het moet alleen heb ik wat vraagjes. Maar ik begrijp uit jouw reactie dat jij die niet wilt beantwoorden. Geeft niet, ik stel ze wel aan mijn nagelstyliste.

Verder nog wat tips behalve een dure cursus volgen?

Thanks!

• sandra

he kim

misschein heb ik iets voor boeken wel te verstaan laat het me even weten

groeten sandra

• Esther kvk

Kim,

Hoe heb je het geleerd dan? Want dan zou je toch eigenlijk al alles moeten weten???

Esther