Hoi Kim,
Het gaat er niet om dat wij je geen antwoord willen geven maar om op zo,n manier nagelstyliste te willen worden……………………Ik kwam voor mijn opleiding ook al jaren bij een nagelstyliste, en dacht als ik haar bezig zag met mijn nagels……lijkt me simpel maar , niets is minder waar. Het is een echt vak waar je een gedegen opleiding voor nodig hebt. Het is niet alleen maar nagels zetten maar je kan ook nog te maken krijgen met verschillende schimmels/nagelziektes die je moet herkennen. Verder nog de hygiene die je moet hebben en houden. En dan niet een schone tafel maar ik bedoel alles echt schoon en gedesinfecteerd.
Jij schrijft dat je geen geld uitgeven voor een goede opleiding maar wij hebben met zijn allen hier een hoop geld neer gelegd voor een goede opleiding. En als ik voor mezelf spreek koste het mij 2500,- euro voor de allround. Denk je nou werkelijk dat we jouw dan zo even de kneepjes van het vak gaan leren? Dacht het niet!
Op de startpagina staan een aantal goede opleidingscentra, dus als advies…..ga die bellen en leer het vak.
Succes verder,
Bijoux