vraag, misschien hele rare

• Esther kvk

uhh ja durf m bijna niet te vragen hihihi

een meisje die bij mij komt heeft de afgelopen keer echt heel veel lifting gehad.

toch werk ik ze heel strak af langs de nagelriemen etc. en doe ze net als bij de rest.

zij heeft er nooit last van gehad en nu ineens na de laatste keer wel.

na alles te hebben nagevraagd waren alle antwoorden nee, dus ik kon gewoon maar niet bedenken waar het van moet komen.

nu zei zij, zou het van de kou kunnen komen? misschien doordat het ineens zo fris buiten is dat e.e.a. inkrimpt en het daardoor los kan laten?

op zich vind ik het nog geen eens een rare beredenatie, maar wat vinden jullie hier nu van?

Esther

• Bijoux

Hoi,

Nou ik denk niet dat het van de kou kan komen. Heb je ook aan haar gevraagd of ze wel eens in een oliebad badderd? Heb ik een keer gehad met iemand. Olie in het bad, zich met olie erna ingesmeerd, nou alles los en sommige eraf.

Vraag het haar eens.

Groetjes

• Esther kvk

ja maar in principe moet dit toch geen kwaad kunnen die olie en dat water?

afwassen doet ook iedereen en ik adviseer mijn klantjes altijd nagelriemolie en dan elke dag smeren, dus komt je op hetzelfde uit toch.

Esther

• mirjam

Vreemd, maar kou kunnen ze tegen hoor, de dag na kerst zaten ze er bij mij nog allemaal op na het sneeuwballen gevecht……..echt waar!!

En olie adviseer ik ook altijd, mits mensen lucht/lifting krijgen, dan masseer je het er onder…das niet zo handig.

Maar nu weet je nog niets he??

Sorry, ik weet het ook niet…

misschien toch gepulkt???

Misschien weet iemand anders raad …

Groetjes Mirjam

• Sabine kvk

Hoi Esther, gebruikt ze ook niet ineens medicijnen? Mijn klantje heeft vanaf het moment dat ze een chronische kuur moet slikken steeds last van lifting….maar misschien heb je dat ook nagevraagd. groetjes Sabine

• wijnanda

ik denk eigenlijk ook dat ze misschien medicijnen slikt of misschien is dit een teken dat ze iets onder de leden heeft? Ik denk namelijk ook niet aan de kou want dan zouden ze er toch bij iedereen afliggen? iets anders kan ik me echt niet voorstellen, ik heb voor de kerst een model gehad met psoriasis nagels en die zitten er ook allemaal nog op. Zou het nog eens navragen.