even voorstellen

• maria

Hoi allemaal,

Ik ben Maria en ik doe de opleiding allround nagelstyling.

Ik hoop eind februari mijn diploma te halen.

Ik heb inmiddels al heel wat van jullie onderlingen adviesen kunnen opsteken.

Maar ik heb ook een vraagje aan jullie.

Mijn oefen model heeft te lang(i.v.m kerst enz ) met opvullen gewacht.

Nu was haar uitgroei best wel erg.

En hoe ik ook vijlde ik kreeg de uitgroei maar niet netjes weg gewerkt.

Bestaat hier een foefje voor? Of heb ik gewoon niet goed gevijld.

Ik kan het natuurlijk op les vragen maar het is nu nog steeds kerstvakantie.

Bedankt alvast.

Groetjes,

Maria

• mirjam

Zijn de losse randjes verkleurd?(vuil eronder)

Dat krijg je bijna niet weg.

Zelf zou ik ze er dan afweken met de product remover.En nieuwen er op i.p.v. nabehandelen.

Is niet echt super voor de nagels ,maar wel een oplossing.

Je kan ze er ook af vijlen, maar als ik het met mezelf vergelijk toen ik net begon vond ik vijlen best moeilijk, om de eigen nagels niet te beschadigen…dus weekte ik ze er in het begin ook af..

Suc6 ,

Mirjam

• yvon KvK

Toch de nagel dun wegvijlen (helemaal), uiteindelijk lukt het wel, wel op blijven letten voor de natuurlijke nagel, dat je daar niet op komt (bijna niet).

Met afweken is het natuurlijk wel makkelijker, maar echt goed voor de nagel is het niet telkens die producten die de nagels erg uitdrogen. Ik probeer dat ook zoveel mogelijk te vermijden.

Succes

gr. Yvon

• maria

Heel erg bedankt voor jullie reactie.

Ik had ook iets gevonden van line away,voor het onzichtbaar maken van uitgroei.

Maar ik ben echter nog niet bekend met dit product, en wil het daarom ook niet zomaar uit proberen.Dus ik hou het voorlopig maar bij vijlen.

Bedankt en groeten,

Maria

• "More You"

Het randje van de uitgroei dat je echt niet weggevijld krijgt kun je ook bestrijken met Tip-Blend (waar je de tip mee bestrijkt voordat je de overgang transparant gaat vijlen), dat werkt ook goed… Maar goed vijlen blijft de beste manier, en echt… dat leer je vanzelf wel!

Groetjes, Peet

More You Wageningen

• natascha

Ja ik zou zeggen, gewoon vijlen en goed opletten dat je niet te veel vijlt. Zo leer je het wel weer ff hihi. Tis inderdaad niet leuk dat vijlen als je net begint maar oefening baart kunst.

Groetjes Natascha

• Danielle, Bisjoe4joe

Ik zeg ook: Vijlen! Tot je er spierballen van krijgt! :-) Een collega'tje van me uit die salon waar ik werkte zette al 14 jaar nagels. En als zij haar armen liet zien zat er echt verschil in! De arm waar ze mee vijlde had echt n joekel van n spierbal! Whaahaahaa! Grappig he? Dus er staat je nog wat te wachten!

Nee, zonder dollen, vijlen is echt de beste methode. Let heeeeeel goed op de natuurlijke nagel hoor!

Groetjes, Daan

• Linda

Ik vind ook dat vijlen de beste oplossing is maar ga wel altijd achter de lucht vijlen dan kun je niet nog meer lucht veroorzaken. Line-up is een mooi product maar kun je alleen gebruiken als je echt maar 1mm lucht heb nog dan kun je dit gebruiken

ik hoop dat je er iets aan heb.

groetjes Linda