Over vervelen gesproken......

• Danielle, Bisjoe4joe

O ik ben echt zoooo pissig! Het heeft weinig met nagels te maken, maar wilde t toch ff melden…. Lees eens het berichtje van Bianca uit Brugge van 5 jan in mijn gastenboek…… ( www.bisjoe4joe.nl )

Wat vinden jullie nou van zoiets? Waarom je tijd verspillen aan dit soort onzin in iemands gastenboek schrijven?

Groetjes, Daan

• Leenepeen

Jeeezus Daan……

Wat is dit zeg?? Wie schrijft er nou zoiets?? En dan nog je meisje erbij betrekken!!

En hoe????

Vast èèn of ander jaloers kreng, die zelf niets te makken heeft?

Probeer het je niet aan te trekken meis, want ik heb foto's van je mooie meisje gezien, en echt hoor…………………………………..Het is een heel mooi, lief en prachtig prinsesje!

Liefs,

Leenepeen.

• Danielle, Bisjoe4joe

Hee Leenepeen!

Thanks meis! Errug he? Snap er nix van…. Die foto's van Tara op mijn site zijn genomen toen ze een paar dagen oud was! Ja, en dan kijken baby's n beetje scheel omdat ze nog niet goed kunnen focussen toch?

Ff nog om te laten zien hoe vreeeeeeeselijk mooi ze is:

Hier kreeg ze haar 1e bananenhapje…. En ik vind t een lekker ding! OZO!

Haha! Groetjes, Daan

Ps: Dat nagelen vindt ze errug interessant om te zien, dus denk dat ze ook nagelstyliste wordt hoor! :-) :-)

• Artistik

Lekker kind heb je!!

Dat soort mensen als bianca heb je er helaas tussen zitten, hebben echt niks beters te doen dan dat soort onzin te schrijven. Maar ja hebben we tenminste iets om over te schrijven al is het niet leuk om zoiets op je site te krijgen. En zeker het zal de kift wel wezen, zou niet weten waarom je anders zoiets schrijft.

Mooie site trouwens!!

• "More You"

Hey Daan,

Ik had je site al eerder uitvoerig zitten omspitten (geweldig hoor!!!), dus heb nu alleen effe je GB nagekeken: Wat een ongelooflijk #$%^#$@@$ wijf!!!

Waar dat nou op slaat??? Afschieten die griet…

Je hebt inderdaad een fantastisch, mooi, prachtig meissie!

Daar mag je best heel trots op zijn…

Trek het je niet te veel aan en geniet lekker van je kindje (en van je vent natuurlijk)!

Leuk he? Die momenten van “voedertijd”; ze eten met hun hele lichaam (je zou ze haast al tijdens het eten in bad willen leggen ;-) )…

Volgens mij is ze nu aan het proeven hoe je nagels smaken en da's vast inderdaad ter voorkennis van het vak Nagelstyliste! Want ze gaat later natuurlijk wel de klanten van haar mammie overnemen, toch? Hi Hi Hi…

Groetjes, Peet

More You Wageningen

• christinebynails

hhhhhhhhhhhhhhooooooooooo wat een trut zeg , je heb een heel mooi kindje , ze is er natuurlijk jaloers op , en trouwens als jij dat zelf bent op je site heb jij ook een knap koppie,en trouwe wat een mooie site ,ik zou dat berichtje weghalen, anders maak je je alleen maar druk om , heel veel geluk met je meisje

groetjes christine bynails

• Danielle, Bisjoe4joe

ThanX meiden! Lief van jullie! Die foto op mijn site links en rechts is mijn vriendinnetje Margo. Zij heeft model gestaan voor die cover competitie van Profnail, en deze foto heeft ook gewonnen. Een foto van mij zelf staat bij “It's me”. En Peet, dat happie is elke avond feest inderdaad! :-) Slab is zinloos, want alsnog zit ze helemaal onder! En ik…. En de bank….. En de kat….. En…..

• monique(budget-Beauty)

WAT EEN KUTWIJF

sorry voor mijn taal dames maar je hebt een prachtdochter

ik heb zelf ook 2 dochters 1 van 6 en 1 van 10 maanden en

waar haalt ze het lef vandaan.

geef er maar een dikke kus van mij…

• Sabine

Daan trek het je maar niet aan, gewoon een griet die niet weet hoe ze met jaloezie om weet te gaan. Dat soort mensen praten als een aardbei.

Gewoon het berichtje verwijderen, en haar IP blokkeren.

Ben je er meteen vanaf.

Maar aangezien jij weet en de rest ook, is dat je een scheetje van een kindje hebt !(heb het met eigen oogjes mogen aanschouwen)

• Esther kvk

slaat echt nergens op zo'n opmerking.

waarschijnlijk gefrustreerd omdat ze ze zelf niet heeft?????

lekker laten l…llen en verwijderen uit je GB

Esther