Over vervelen gesproken......

• yvon KvK

Inderdaad zoals de meiden hierboven ook zeggen je hebt een lekker moppie hoor. Het zal de Belgische humor wel zijn of zo, die ik als kaaskop niet snap…..

Neem een borrel en ga lekker in de schaduw in je hangmat op de veranda hangen. En denk maar….ik zit hier met mijn moppie, en jullie zitten daar waar het erg koud is! Hier in Den helder is het 1,4 graden, dus……ruilen……

groetjes en een dikke kus voor Tara

Yvon :-)

• Sabine kvk

Wat een mega-troel zeg!!! Snap zo'n mens niet hoor, maar ze zal wel niet wijs zijn ofzo! Want je hebt een dot van een meidje, echt een lief koppie.

Die vrouw zal wel gewoon stikjaloers zijn, geniet jij maar lekker van je kleine.

groetjes Sabine

• natascha

Ongelofelijk!!!!!!! Wat bezielt zo'n muts zeg, dat zijn dingen die schrijf je toch niet! Waar heeft ze die foto dan gezien??? Je hebt inderdaad een lekker grietje hoor, daar is nix mis mee. Je hebt zeker een hele mooie site maar hij is nog net niet zo mooi als Tara (leuke naan trouwens). Wat de andere al zeggen: weg doen dat berichtje en lekker verder gaan met je leventje!!!

Knufje voor Tara!

Groetjes Natascha

• wijnanda

wat een kinderachtige trut is dat zeg!!!!

je hebt een leuke lieve schat laat dr maar lullen denk ook dat het belgische humor is, hoewel ik nog nooit een leuke mooie belg heb gezien haha. geniet lekker van je prinsesje en nogmaals laat ze maar lullen.

ik heb twee kids wel wat ouder die van mij zijn 24 en 22 en ik zeg altijd maar zo er zijn geen mooiere kids dan de mijne haha al hadden ze een bochel waren ze loens en kaal het zijn MIJN KIDS en daar moeten ze vanaf blijven

je site is erg mooi zet hem op meid je hebt het mooiste wat er is een kind en ook nog een mooi kindje !!!!

• NailsByMarlies

Een erg flauw berichtje dat ze plaats in je GB, slaat ook nergens op want je kind is een scheetje. Het is dat je zo ver weg woont anders had ik graag een keer willen babysitten, doe ik nu met regelmaat op m'n nichtje en die is ongeveer even oud.

Lekker kliederen met het eten en ze leren blazen tijdens het eten (zijn de ouders je later dankbaar voor hihi).

Maar meid verwijder dat berichtje ga idd zoals de anderen zeggen lekker genieten met de kleine in de zon!! Die troela is gewoon jaloers op alles wat je al bereikt hebt, sommige mensen kunnen het nu eenmaal niet hebben als een ander gelukkig is, triest geval dus en jou tijd hellemaal niet waardig!!

Groetjes Marlies (knuffel voor kleine Tara)

• Selma

Hoi Danielle.

Ik wil even zeggen dat ik je site geweldig vond en nu dat hij vernieuwd is

nog mooier.

Ik vind ook dat je prachtige sieraden en nagels maakt.

En dat ik af en toe kijk of er nog nieuwe foto's van Tara opstaan.

Ik vind haar zo'n schatje.

Ik heb zelf 2 dochters (bijna 9 en bijna 3) dus ik begrijp heel goed

hoe boos je bent op die @#$.

Ze mogen alles tegen me zeggen maar kom niet aan mijn meiden.

Lekker laten gaan.

Je hebt een prachtig kindje.

Groetjes van Selma

• Jolie

Hoi,

Het mooiste kindje van de wereld heb je altijd zelf. Ik heb even op je site zitten kijken, ontzettend mooi zeg. Met een paar supermooie nagels.

Ik word alleen helemaal misselijk van die vingers van jou, een open wond eronder, scheef erop. Je zal wel een pijn gehad hebben zeg!

Ik ben aan het lijnen en voel me zo slap maar nu ben ik helemaal beroerd.

Jammer dat je zo ver weg zit anders kwam ik vast en zeker een keer bij je op curcus bezoek. Beetje nailarten.

Geniet maar lekker van je kindje, zij is zo bijzonder.

groetjes

• Danielle, Bisjoe4joe

Meiden jullie zijn de goeiste! ThanX voor de lieve antwoorden! Enne, voor mij is ze gewoon de allermooiste natuurlijk! Iemand die zoiets zegt is echt niet goed wijs en heeft vast zelf geen kindjes….. Maargoed! Ik ga lekker slapen, tis hier nu ook al 01.00uur! Slaap lekker jullie voor dat ff dan nog want tis bij jullie alweer 06.00uur!

Dikke X allemaal van mij!

Ps: Ik ga nu eerst nog ff verliefd in t wiegje staren voor ik ga slapen! :-) Haha!

• rieneke

Hoi Danielle,

Ga jij i.d.d maar lekker verliefd boven de wieg hangen hoor, want daar heb je alle reden toe!!!

Prachtkind.

Ik heb zelf een dochter van 5 en zou hier ook pislink over worden…maaaar…het zegt meer over het onvolwassen gedrag van die megamuts, dan over jouw prachtbaby.

Groetjes Rieneke

• mirjam

daar heeft een normaal mens geen woorden voor, volgens mij vindt ze jou niet leuk..hahaha Geintjuh.

eigenlijk zouden we allemaal een rot mailtje naar haar toe moeten sturen zodat haar mailbox helemaal blokkeerd…hihihi

Maarruh, lelijk?? ze heeft een lekkere ronde bolle toet, das toch mooi??

ja de foto's van een pas geboren kindje zijn altijd wat gerimpeld, maar ik denk dat die bianca jou gewoon kwetsen wil….

Liefs en een knuf voor tara

Mirjam

(p.s. heb je gezien dat Sabine mijn web-site heeft opgeknapt??)