Over vervelen gesproken......

• Yvonne

Misschien vreemd, maar dit is dus de reden dat ik geen gastenboek op mijn website wilde. Ik was bang voor vervelende berichten. Dat hoor je zo vaak. Er zitten steeds gekkere mensen op internet. Ook op allerlei forums lees je de gekste berichten. Mensen zijn steeds respectlozer naar elkaar toe. Het is lekker anoniem om zo te reageren op een site dus durven ze! Het slaat echter nergens op. (Ik heb zelf een schoonheidssalon en geen nagelsalon, maar was hier om eens mijn licht over gelnagels op te steken) Combinatie van jalouzie en verveling doen vreemde dingen met een mens zo te zien. En die jalouzie voelde ik ook toen ik je site zag! Ziet er zeer professioneel uit, en prachtige kleuren. Je bent echt benijdenswaardig! Leuk werk, mooie sieraden, leuke dochter, lekkere omgeving. Genoeg dingen waar je jalours op kan zijn. Ben daar maar trots op!

• maria

Jaloezie en nijd kunnen een hoop vervelende opmerkingen teweeg brengen.

ONZIN!!!! Je hebt een waanzinnige site,je zet mooie nagels en dat in een mooi warm land.Maar het mooiste van alles blijft altijd je kids(ik heb er ook twee).

Je dochter Tara is een prachtige meid hoor, geniet er maar van.

En wees maar trots met alles wat je tot nu toe al berijkt hebt.

Daar kan zón trut uit Belgie alleen maar van dromen.

Groetjes,

Maria