hoi hoi allemaal,
ik was net hier op het prikbord aan het lezen en toen zag ik een bericht van kim,
Ze wil geen cursus volgen omdat ze het zonde van het geld vind,
Ik heb ook een vriendin die geen zin heeft om een cursus te volgen en meent dat ze het zonder cusus allemaal wel even doet.
Ze is een maand of 3 geleden begonnen (nadat ze het idee van mij gepikt heeft, maarja dat is even niet ter sprake) heeft zich bij neckermann een starterset besteld en is begonnen, ze vroeg me of ze mijn nagels ook mocht maken, maar daar heb ik me vriendelijk voor bedankt want ik vond het echt niet mooi (en bovendien heb ik geen zin om mijn nagels te laten doen door iemand die geen cursus wil volgen en zelf maar wat aanmoddert, sorry dat ik misschien een beetje erg direct ben maar het was echt heel lelijk!)
Nu doet ze extreme, dat vind ze mooier en gel doet ze “erbij”.
Ik heb het resultaat hiervan nog niet gezien want ik heb even helemaal genoeg van haar.
Maar als ik eerlijk ben vind ik dit dus echt niet kunnen, iemand wat bij andere mensen zomaar wat aanmoddert omdat ie meent dat ie het zonder cusus wel ff kan, die cursussen zijn er niet voor niks en ik vind het dan ook niet normaal dat anderen een hoop geld voor een cusus moeten betalen en dat die mensen het wel even beter weten.
Ik heb zelf ook al een een nagel geprobeerd en dat was bij mezelf om te kijken of het me wel lag, vind het erg leuk om te doen maar ik wacht geduldig af met nagelen tot ik het geld bij elkaar heb voor een cursus en die heb gevolgd.
zo dit moest ik ff kwijt.
groetjes sally