Pijn..

• Anna

Een klantje van mij heeft sinds een paar weken last van pijn aan haar nagels als ze sommige dingen aanraakt of pakt..

Ik weet echt 100% zeker dat de tips niet te klein waren…

Heeft iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn?

Groetjes Anna

• yvon KvK

Hoi Anna

Ik heb ook eens een klant gehad die dat had, maar die zat zwaar aan de medicijnen omdat ze ernstig ziek was, ze wilde toch grrag nagels. Zij had het ook overlegt met haar arts maar die zei alleen maar dat het verder geen kwaad kon, en dat de keuze aan haar was wat betreft de pijn. Zij is er wel mee gestopt omdat de pijn te erg was.

Toch als ik het zo lees lijkt het erop dat de tip niet helemaal passend is. Heb je wel de goede vorm voor haar nagel gebruikt, je zei al de goede maat, maar de vorm is ook erg belangrijk. Verder zou ik het zo 1,2,3 niet weten, misschien dat iemand anders een idee heeft……

groetjes Yvon

• Anna

Nee, de maat is goed want de pijn begon pas geleden en ze heeft al wat langer nagels… Ze heeft ook geen medicijnen, dus ik weet echt niet waar het aan ligt..

Maar toch bedankt!

Groetjes Anna

• jany

Zou het kunnen zijn dat de klant een heel dun of flexibel nagelbed heeft, waardoor ze na een paar keer stoten de pijn gekregen heeft?

Ik zou het anders ook niet weten….

groetjes

Jany