Visagie in de nagelstudio

• Jacqueline

Hallo dames,

Ik zit er over te denken om een basiscursus visagie te gaan doen. Dit als aanvulling op de behandelingen die ik al geef.

Wie van jullie doet ook visagie?

Is er vraag naar bij jullie in de studio en wat vragen jullie voor een (bruids)make-up?

Ik heb al zitten neuzen op internet, maar daar word ik niet echt wijzer van.

Ik vind het namelijk nog al wat wat ze voor een make-up pakket vragen en dat zal je qua kosten toch moeten terug verdienen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Jacqueline

• yvon KvK

Hoi

Ik zit nu midden in een visagieopleiding (nog 1 les en dan mijn examen), echt helemaal geweldig vind ik het. Ik ben net zo enthosiast als bij mijn nagelopleiding. Het is mijn bedoeling dat ik aan huis gaat werken, en hier in mijn salon.

Ik volg hem op het ogenblik bij La Lique cosmetics in Heerhugowaard. Echt super!

Groetjes Yvon

• sandra

Ik heb ook een visagieopleiding gedaan, 2 jaar terug, maar ik heb nog nooit er een euro van terug verdient. bruiden komen niet naar een nagelstudio om de make up te laten doen, althans, dat is mijn ervaring. kost erg veel geld en het levert niets op. zonde van het geld geweest.

groetjes sandra